Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2007 12:44 - Вяра
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 7198 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 24.05.2009 11:13


Вярата, под формата на ключ номер 14, служи за развинтване на въображението и сглобяване на собствена реалност. Вярата ми, във вид на мантра-молитва, е хвърчило, което охвърчавайки света, го гъделичка. И светът, смееки се, се променя.
Ето я.

Вярвам в паралелните истини.
В неевклидовата геометрия на Лобачевски.
В холографския модел на Вселената.
В теоремата на Бел и квантовия вакуум.
В котката на Шрьодингер и мишката на Айнщайн*.
В светогледа на Макиавели и древнокитайските трактати за гъвкави ценности.
В синхроничностния скарабей на Юнг.
В антиматерията, антигравитацията и антигрипала (разбирай чесъна).
Вярвам в автосугестията и светосугестията.
В муслоните и тяхната порода (щом някой ги е помислил, значи съществуват).
В Алф (alternative life form) и велиkденския заек.
В езика като живо същество и човешки инстинкт.
В паметта на водата.
В псилоцибните гъби.
Вярвам, че Атман е едно с Брахман.
Че светлината е качество, а не сбор от фотони.
Вярвам в четвъртия ум на свръхинтуицията.
В уникалния свят на лудите.
В това, че не съществуват проблеми, само недоразумения.
В клизмата на стомаха.
Вярвам в холистичния подход и интегралната психология.
В холистичната детективска агенция на Дърк Джентли.
В шиитите, сунитите, суфиите и дервишите.
В родството на синьото сирене и сините сливи 
(сините сливи са червени, защото са зелени).
Вярвам, че душата се намира в сърцето, в стомаха, а често в петите.
Че водородът е душата на звездите.
Че Хенеси не е това, което е.
Вярвам в пътя със сърце.
Вярвам, че вярвам.
Че се моля.
Че съм божеството, на което се моля.
И вярата ми води планината. 


* http://semkiibonbonki.blogspot.com/2006/01/blog-post_06.html




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dennis - от пъстрата палитра Вяра си избрах :)
15.08.2007 18:59
В това, че не съществуват проблеми, само недоразумения.
цитирай
2. mismatched - :) странно..
16.08.2007 02:52
само преди няколко дни се натъкнах на фразата, която в момента е описание на блога ми. а сега се натъквам и на това.

привет и на теб, nav :) long time no siege.

снощи до късно нищихме проблема за дзен, осъзнаването на реалността и начините да променяш света като просто *знаеш* какъв точно трябва да бъде той. определено "да" на "аз съм бог". или, ако трябва да запазя литературния паралелизъм - "да" на "ти си бог".

според мен обаче не можем да грокнем, ако ще и мислите ни да се движат с втора космическа. просто не сме този тип същества. и по-точно може и да сме, но не и в сегашната ограничена постановка. "аз знам че нищо не знам и вярвам в това" е най-мъдрото нещо, до което някога ще успея да достигна и същевременно знам, че пред величието на експлозията на една свръхнова е нищожно. дори самата мисъл за величие на нещо и принизяване на друго е прекалено човешка.

философията захапа опашката си още преди милиард години..
цитирай
3. nav - wonder
16.08.2007 09:10
ти го каза, а Евстати го довърши.

mismatched
можем, можем. Въпреки че Сократ ми е любим, мислите се движат със скорост, доста над светлинната (научен факт). А преминеш ли отвъд тях, можеш да случиш всичко :))

p.s. концепцията 'аз съм божеството, на което се моля' е на към 3 хиляди години (Ведите).
цитирай
4. анонимен - :)
17.08.2007 04:21
Аз пък си харесах частта за светлината,която е качество,а не сбор от фотони...(не за друго-просто останалото не го разбрах :D ,но съм в процес на откривация ;) )
Всъщност се гмурнах в едни спомени по лекциите,които си правихме.И пак се надъхах...за което мога само да ти благодаря:)
Колкото до светлината-явно си прав щом успявяш да ни светиш и грееш чак от Америчка:)Пък и всеки път си тръгвам от тук грееща :)))
Мони :)
цитирай
5. nav - Мони :)
17.08.2007 22:10
Пак ще има лекции. Даже тогава може да ти преподавам и в университета ;)

Ако метнеш книгите, които ви препоръчах, неяснотиите ще се стопят.
Лафчето за светлината е на Джон Дън (любимият ми поет-метафизик, заедно с Уилям Блейк), байдъуей :)
цитирай
6. анонимен - Иванчо,
18.08.2007 00:45
много радващо ,че пак ни пращаш от твойта вяра-вярваме и се радваме..аз си харесах да Вярвам, че душата се намира в сърцето, в стомаха, а често в петите. и че Вярата ми води планина! А и се чудех Американските Муслони с хамбургери ли ги ловят?
П.С. вчера в 1 кафе видяхме картините на брат ти(не 4е е по темата ) и мн се зарадвахме! Брекетни усмивки
Марчето :-]
цитирай
7. nav - Хах, Марче,
18.08.2007 01:08
лов на муслони с хамбургери. Гътна ме направо :)))

Китайците, за разлика от нас, вярват, че душата се намира в стомаха. А ако приемем, че ние сме прави и е в сърцето, и следваме поговорката 'сърцето ми слезе в петите', значи понякога душата е и в петите :)
цитирай
8. анонимен - Заради Дърк Джентли само всичко ти ...
18.08.2007 01:15
Заради Дърк Джентли само всичко ти прощавам :)
цитирай
9. nav - :))
18.08.2007 09:08
:))
цитирай
10. анонимен - леле,колко си грешен ама ти прощават ;)
18.08.2007 11:34
и то заради дългия мрачен следобеден чай на душата на най-дървения писач в историята на света

"Да вървим. Да зарежим тази гноясала адска дупка. Да измислим немислимото, да извършим неизвършимото. Да се приготвим за схватка с невъобразимото и да видим дали пък в крайна сметка няма да си го въобразим." Дърк Джентли

много шизо, много дерт, много постно,хем мазно

цитирай
11. nav - # 14 Чиба
18.08.2007 20:31
като ти е дървен, намери си някой тенекиен или от папиемаше.
цитирай
12. анонимен - nav, днес си различен, без фокус ...
18.08.2007 20:56
nav, днес си различен, без фокус върху светлината...
цитирай
13. nav - Вярно
18.08.2007 21:17
Отивам да се фокусирам
цитирай
14. анонимен - имам усещането, че не се "о...
18.08.2007 21:28
имам усещането, че не се "опазваш", всички тук сме те "засмукали" и пием, пием... не защото сме жадни, а защото сме ненаситни... пази се, имаш нужда от себе си...
цитирай
15. ugeen - За паметта на усмивките във водата)
19.08.2007 13:50
За паметта на водата :))
гледах едно филмче по въпроса, и макар че на места ми се стори твърде пресилен ( например, че оризова вода, на която се казва "обичам те" и "Благодаря" в продължение на един месец запазва напълно първоначалните си качества, а такава, на която се казва "убиец" и "мразя" - се разваля почти веднага).
Вярвам също така и в това, че нейната физическа структура се изменя в зависимост от това дали е изминала пътя си в естествена среда - от някое изворче, или в тръби с начупени, и резки завои.
Гледах и снимки на разликата на едната изворна вода, от другата.
И тогава ми хрумна нещо!
Щом по-глоямата част от нас е вода, а водата помни дали сая обичали или обстрелвали с негативности, то тогава, при положени, че тя е монополист в състава на всичички съвсем всичките ни телсни течности - значи и водата в нашето тяло помни дали я обичаме!
Вярвам и в полетата също. И в панините, но това е дуга приказка.
Вярвам, че има полета, които излъчваме, но още не сме открили.
И понеже винаги съм се доверявала наинтуицията си , и преценката си за един човек по излъчването му..
Вярвам, че водата помни усмивките. Това определено го вярвам.

Усмивки!

Дано нямаш против километрични коментари, поразпалих се
малко :))
цитирай
16. анонимен - много тежко бре
19.08.2007 17:26
Едикой си, искам - баси, като заповеди е тука. Като топовни истрели направо. Ше ме скъсаш - ако така и зареждаш, по -добре да ида на Шел, братче.
Джеронимо.
цитирай
17. анонимен - абе, Джеронимо, тичай на Шел, бе братле
19.08.2007 18:32
там хората си знаят работата, а и миризмата е безплатна ;-))
ти май си от тия дет на всяка бензиностанция искаш да си мерудия ;-))
цитирай
18. nav - ugeen
20.08.2007 05:24
И аз ти стискам ъъъ каквото дадеш ;) за водата. Харесаха ми разсъжденията ти, които съвпадат с моите, а и на доста учени.
Ако се позамислим за процента вода в тялото си в контекста на теорията за паметта на водата, ще си обясним защо на изток много хора живеят според фазите на луната, а също и много от фундаментите в астрологията. Ще се поизяснят и понятия като 'проклятие', 'омагьосване' и т.в. Ма за това друг път, че замириса на бабички.
цитирай
19. nav - # 19 е много прав/а. Много хора тук ...
20.08.2007 05:54
# 19 е много прав/а. Много хора тук смучат енергии. Дори понякога и такива, които се смятат за деца на любовта и светлината.
Не знам как изведнъж взеха да ме коментират толкова масово. За момент дори бях на крачка да изтрия всичко.
цитирай
20. анонимен - бъди здрав и усмихнат, нав! благ...
20.08.2007 06:30
бъди здрав и усмихнат, нав! благодаря на Бог, че ми позволи да те "усетя" въпреки разстоянието и факта, че не се познаваме изобщо!
пожелавам ти да печелиш всичките си битки, влагайки сърце и усмивка в това пожелание!
цитирай
21. nav - Благодаря ти
20.08.2007 07:38
Въпреки разстоянията, чистото ти искрено пожелание ме достигна и стопли. Малко хора са толкова големи, че да могат да бъдат така простовато открити :)
цитирай
22. анонимен - :) благодаря, опитвам да съм
20.08.2007 18:39
простотата е чиста, съвършена... обаче как само я зацапваме в стремежа си да бъдем важни...
цитирай
23. nav - 37 ще си го оставя,
21.08.2007 00:12
oткровенията ти са рядко щастие за мен )))
цитирай
24. анонимен - 37 :) E, те това...
21.08.2007 22:43
"вярвам в Любовта (по себе си)" ме разби... преподаваш ли ;)))
цитирай
25. анонимен - 38 В явния си вид...
21.08.2007 22:51
и ти не си изключение ;)
цитирай
26. анонимен - #41
22.08.2007 00:49
далеч не съм, разбира се :) става ясно от използваната глаголна форма ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2373295
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930