Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2020 09:30 - Вегаски истории
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 2021 Коментари: 5 Гласове:
8

Последна промяна: 25.07.2020 12:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След десетгодишна пауза, в която написах пет нови книги, е време да взема да ги издам. Това вече е лесно осъществимо, защото оставих американската мечта (след като я сбъднах и се оказа менте) и си дойдох за постоянно в България. Вече имам договор с "Парадокс", което е малко, но качествено издателство. Най-вече, то се ръководи от жена. След срещи с парвенюта, ченгета, перящи пари, шкембаци, консерви и друг вид главни редактори-собственици, официално отказвам да работя с мъже в България, поне от поколението над 45.

Първо ще излезе "Вегаски истории", която брат ми пак се нави да илюстрира, оле. Книгата е доста многопластова, но не ми се иска да обиждам читателя с обяснения. Затова написах увод, който да го вкара в атмосферата по нестандартен начин. Много ще съм благодарен, ако споделите впечатления как ви се струва - основно критични, ако нещо е излишно или не стои добре. Кажете също как ви е корицата.

Предговор

Здравей, приятелю. Ти, който си побрал човечеството и първоначалата на света, си огледалото, в което се оглеждам сутрин, наконтен или скубещ си носа.

Все се каня да ти разкажа невероятните истории, които развъждам като домашни любимци, и не мога да смогна. Или ми заръчват от университета трактат за когнитивния дисеквилибриум. Или бизнесът ми проплаква недокърмено. Въобще, при всеки опит да седна да ти пиша, ме връхлитат ято фурии, и то откъм гъза.

Но ето че днес, втори април, най-после извадих късмет (от курабийка в китайския) и ти пращам тези парчета от себе си.

Ето ти едно малко резюме на измеренията в тази книга: Това е сборник с истински истории от десетте ми години в Лас Вегас, където водих няколко паралелни живота едновременно. Защитих с отличие докторат по Психология на развитието, преподавах и изследвах човешката психика. Първите години работих като продавач в мола на едно от големите казина, където опознах всякакви тарикати, стриптизьорки и дилъри. После завъртях собствен бизнес, който се утрепа от берекет.

Във Вегас, който е детска площадка за изстъпления, се събрах с безподобна дружина бг хайдути, начело с бат Трой – моят гуру в пиенето, жените и картите. Вилняхме и бохемствахме по начини, които допреди това не си бях представял. Всичко това редувах с периоди на монашеско уединение, когато задълго потъвах в книгите и в онези състояния на естествен мистицизъм, които повечето хора постигат само с психеделици. Иначе казано, това е дневник на една добре дирижирана шизофрения.

Книгата следва моята философия на забавноразвиващ се. Ще ти внася стимулиращо объркване в представите (по изпитана формула за ментално израстване), но и няма да спреш да се смееш. В историите са скрити и основни закони на съвременната психология, така че може да се чете и като наръчник (а на места - нахуйник).

Тук ни в клин, ни в крачол ще вметна, че имам рожден ден (след около осем месеца) и неистово усещам, че 33-тата ми година ще е съдбовна в съвсем плодоносен и виночерпещ смисъл, по принцип и конкретно. Ако вярвах в астрологията, щеше да ми го пише в хороскопа. Надявам се и твоят хороскоп да е толкова пълнозърнест и бенгалски като моя. Нищо, че не си на 33 (то и аз не съм).

Последно и най-важно, благодаря ти от петите, където е сърцето ми в момента, че държиш в ръце тази книга. Твоето осезаемо докосване се разлива като ласка по тялото ми, наелектризира ме, извира под езика ми и плисва във формата на добре наточени лиги. Точенето на лиги не трябва да се бърка с точенето на баница. Особено когато става дума за споделяне. По този повод ти подарявам следните чудни истории, гъсти като дима на наргилето, от което дърпам, и ароматни като същия.

 

Никоя от историите не е само това, което изглежда на пръв поглед. 


image




Тагове:   книга,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - nav...
18.04.2020 09:49
Времее ее...))
да ми я..пуснеш...
безобразникоо..Л'бим ()
и тенкС ъ лот...ощастливи още една..капризна душа
магьосник takav..)
цитирай
2. milady - една m.киффла,няма как..
18.04.2020 12:12
да разбере,че,Първом се запрягат Конете(Духа
и после, се закача -каруцата...
...Космичен и Първичен Принцип..
take it easy..)
цитирай
3. catforlife - Здравей,
18.04.2020 15:02
На мен ми харесва корицата, цветна, запомняща се. В момента чета Check point, която е на издателство Парадокс. Това което разгледах, като заглавия, когато си я поръчах, силно ме заинтригува. Мисля, че не си сгрешил с издателството. Текста звучи нестандартно, аз си падам,... УСПЕХ! ;)
цитирай
4. zemela - Въведението ти е интересно и про...
21.04.2020 17:26
Въведението ти е интересно и провокативно. Интересно, коя ли е твоята естествена аудитория?! А дали само пеша и с велосипед смяташ да се придвижваш, че аз си имам и още един прекрасен начин :) :) Ако си дирижираш именно шизофрения, корицата също е добре... оранжевка :) Успех на книгата!
цитирай
5. drugarkakata - Дерзай
26.05.2020 17:00
Чакам с нетърпение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2371420
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930