Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2008 03:26 - Приятели
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 4375 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 23.07.2008 10:02


Най-обичам онези си приятели, които като ми се качват на главата, си събуват обувките. Тази вечер си купих сомбреро от питиета и мезета, за да побера повече на главата си. Всички закъсняха, групово и индивидуално. В интрото на вечерта бяхме само с Марица и Чешо Пухов. Говорихме си за акордеонен рок. Утре ще питам един приятел акордеонист дали иска да се включи в групата на Пешо. Пешо ме кефи още от "Мулето на Педро", но ще го залюбя доживотно, ако започне да композира хайку с акордеон. Марица пък ми подари книгата си. Все повече ми прилича на героиня на Тим Бъртън. Заобичах я още преди да я видя. Това защото я срещнах вече доста пийнал. Беше на купона на Краси Джисова по случай парите от конкурса за дебютна стихосбирка. За пръв път пих водка Флирт от сто години и нещо ми се беше помътило съзнанието. Погледът ми получи крампа, но това не ме спря да надуша Марица в енергийния ефир и да й се лепна като безсрамна болест. След това ми се губят детайлите до момента, в който се целуваме във входа. Тя се дърпа с тяло, но не и с устни. Още си спомням усещането. Мляс. После се върнахме вътре и аз се заговорих с Пешо за някакви интелектуалности, като през цялото време я дърпах да ми седне в скута. Тогава не знаех, че са заедно. Голям конфюз съвсем в мой стил. После се разхождахме безпаметно из пейки и градинки и си мълчахме на различни теми. Някой ден отново ще я нацелувам. Когато устните ми цъфнат, а целувката узрее.

После с Елена се гмуркахме в ей това чудесно езеро.

http://www.youtube.com/watch?v=-YUxbDEPFiM


Придойде Веско на две гуми (и той бициклист кат мен) и донесе диня. Смяхме се на гърба на авторката на последната му радио пиеса. После и на гъза й. Накрая и на неговия, защото мислел, че дините растат под земята. Като се появи Ани вече не се чувствах единствения мангал в компанията. Забавно е колко си приличаме с нея. Навремето все имахме чувството, че сме брат и сестра и сексът ни правеше някак гузни. Затова и решихме да сме само приятели.

Събра се тайфата и взехме да гледаме "Breath" на Ким Ки-Дук, но налетя Илиян и филмът беше изместен от разговор за видовете мухъл в БНР.  Нено изненада всички с появяването си. Тъкмо бяхме решили, че ни е отебал групово. Знае той как да подклажда любовта ни към него с вечната си непредвидимост. После Андро, който сподели, че имал
шум в коляното и не можел да играе баскет с мен и Веско преди да му отшуми. Захилихме се, че с възрастта ни сецат все повече неща и от чувството за солидарност ни мина всичко.
Стори ми се, че Янчето мляска от кеф докато пуши, но пък слухът ми е стар символист. Теди се оплака, че колата й от десет дни не дава признаци на живот, а ние й предложихме
като станат четиридесет, да раздаде жито.

Любимото ми занимание е да говоря глупости, но се получава само в компанията на разни интелектуалци и творци. Простотиите ми вече са толкова големи, че могат да бъдат разбрани единствено от ерудити с титанично въображение. Хах, самоиронията ми изтъня до анорексия.
В тази връзка трябва да кажа, че съм ощастливен от чудесни приятели,  имащи ум със сърце или сърце с ум. И в двата случая комбинацията ме кара да се чувствам пълен. Тук си свалям сомбрерото и казвам едно голямо благодаря на съдбата.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - Създаде ми 4удесно настроение и ...
22.07.2008 08:36
Създаде ми 4удесно настроение и мъни4ко ти позавидях за другарите ,как ги намираш все такива сладури ?
цитирай
2. nav - Търпение и вяра ))
22.07.2008 10:35
Дълги години търсих точно тези хора.
Не се предавах в самотата.
Заговарях ги на улицата, в театрите.
Сега си смуча наградата.
цитирай
3. eleni - хахахаххахахах
22.07.2008 10:44
друго си е кат прочетеш къде си бил снощи - става ти едно такова леко тържествено... или просто ти става;)

И... да, съдбата трябва да я черпим всички по едно голямо, няколко пъти за далновидността си да събере такъв титаничен отбор от интелектуалци нехранимайковци като нас. А в тоз ред на мисли - липсата на мамка ти се усещаше видимо - не преядохме за първи път от Кримската война насам:)))
цитирай
4. self - само...
22.07.2008 10:49
само мен ме немаше там да ви пърдя под носовете... еми пърдя тук и си мисля за вас, пък вятъра може и да докара някоя и друга пръдня през Атлантическия до вази. хехе. хайде, поздрави всички там и ги нацелувай от мене.
цитирай
5. viki02 - Как може
23.07.2008 02:00
след купон да пишеш в блога. Продължаваш да изненадваш.
цитирай
6. namo - бате, ти си голям :)
23.07.2008 02:29
сърдечни поздрави и чиста завист :)))
цитирай
7. nav - :)
23.07.2008 13:46
viki02 - Че то след хубави емоции най-добре се пише. Въпреки че лягането в 3 не ми се отразява най-добре ))

namo - ако не на друго, поне на крак - 46 номер. Жалко само, че не е вярно онова, дето казват за мъжете с големи крака, хаха. Поздрави и мерси :)І
цитирай
8. bradata87 - аааа една ариана за наздраве
23.07.2008 21:57
направо да ти завидят някои самотници... но хубаво, че си сложил това езеро да го видим и да си спомним как сме хвърляли скъсани обувки в него докато беше празно и сме ходили боси... е не само боси, но това е да имаш откачена душа като теб с ум и сърце допълващите....
а наздраве с едно флиртче от мен....
пък за краката - съдя от iсебе си, че тия със среден размер средния е някак си голям :D
цитирай
9. nav - хах, мерси
23.07.2008 23:51
при мен средният крак е среден. Но пък както се казва, не е красив (демек голям), но е умен ))
цитирай
10. lava - :)))
24.07.2008 20:24
Raz4u se, 4e me nqma (to tuk i kiriliza nqma, ama ima moreeee). I molq vi se nikakvi pitki prez lqtoto, samo fini tela, plajove i udovolstviq (ele poslednoto s deza na more:)))
Spezialni pozdravi na kompaniq i vsi4ki izvun neq :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2367254
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930