Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2008 07:48 - Трансрационални Логоманевризми
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 4547 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 29.03.2008 18:25


Има една степен на щастие от сливането с живота, когато човек започва да се държи като идиот. Ако има късмета да се роди в някое индианско племе, най-често го избират за шаман. Роди ли се в район на Индия, където цивилизацията още не е плъзнала, може дори да го провъзгласят за светец. В масовия случай обаче просто го прибират в местната лудница.
Аз имам двама приятели, достигнали до това светещо състояние, казват се Смехурко и Главунди. Много ги обичам и тайно им завиждам за това, че живеят на места, където белите престилки, научните звания и костюмите с пингвинска опашка се смятат за нелеп анахронизъм. 
Черпя ги с тази историйка. А и всички, които нямат нужда от рационална причина, за да се радват и да играят.  

Сия 

Вървеше Сия в Гората, но само образно, защото беше Змия. Въпреки това тя обичаше да върви, което се доказваше от нейните обувки. Те стояха на пътеката пред дупката на Мишката. Всъщност бяха чехли и не обичаха да стоят – заболяваха ги подметките. Бяха с дупка и подпетени, но представа си нямаха какво значи това. Важното беше, че имаха дълги, гладки косми отгоре си. Космите бяха останали от кучето на предишния собственик, което се било научило да му ги носи. Носело ги тайно, за да не се разчуе, че е гей.
Гей означава весел, пъстър, но никой наоколо не говорел английски, така че често си вадели погрешни заключения.


Когато на малкия Тошко му подариха Саксия, той си посади бръшлян. Изви се филизче и Тошко си каза, че прилича на змия. Това разбра и филизчето, което наследи фамилията на майка си. Провираше се между другите растения, наричащи се гордо Гора и пролазваше по пътеката на антрето до дупката на Мишката в ъгъла. Там стояха в болезнена поза въпросните чехли. 
Мишката също мислеше, че са нейни, докато баща й не й кресна ‘Михаело, не ми пипай чехлите и стига дълба с отвер*ка в стената’. Всъщност чехлите не бяха и на баща й. Беше ги откраднал от съседа (или от кучето му, ако съдим по това кой ги носеше повече).


Историята свърши, когато чехлите омаляха на бащата, страдащ от гигантизъм, той започна да ги полива, за да пораснат, а те се простудиха и умряха. Така съседът остана без чехли.
 

 

 

* никога не съм го харесвал това т.




image



Но тихо, тихо, 
стрий всички мисли на прах, 
подпали ги в усмивката и виж . . 
в светлината . . 
плътта става на пеперуди


image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gioia - :)))
29.03.2008 11:39
Нав, страхотно зареждане - прегръдки за това :)
Дори се сетих се, че познавах един човек, който казваше, че само идиотът е лъчезарен... хахаха
(Колкото до това *Т - сигурно и аз още при първото си човъркане с отверка съм го набутала в миша дупка в стената :))
цитирай
2. felixkotkov - ;)))
29.03.2008 21:30
е това вече е истински ухилващо! Нав, порази ме мъдростта на историята. ПОчувствах се като космато чехълче - тоест зелено(елено)еуглениния ми мозък направо еволюира до друг вид едноклетъчно!
Хъх
цитирай
3. nav - :))
30.03.2008 10:24
Ха, любими хора, радвам се, че ме полазихте.

gioia - когато очите ти виждат красотата навсякъде, няма как да не я видят и в моите слововъртежи.

Феликс - целувка по лъжливите крачка. Бях сигурен, че не спираш да се развиваш ))
цитирай
4. ildegard - побърква ме начина по който пишеш... ;)
01.04.2008 02:46
а историята ми оправи деня, по скоро вечерта или като се има предвид, че е 1:33 май си е сутрин... Аз също се сетих за една Идиотка, която имала пеперуди в корема, който непрестанно я гъделичкали и тя нямало как да се сдържи, да не се смее постоянно...
цитирай
5. nav - Ех,
01.04.2008 09:09
благодаря за титаничния комплимент.
Може би ти действа така, защото аз самият съм побъркан ))
цитирай
6. ka6urka - :))) nav
01.04.2008 15:12
Много поздрави да носиш на Смехурко и Главунди от техния приятел Кокорчо и кучето му Кален Нос!Филифйонката,която се страхуваше от бедствия и майка й-Туве ме вдъхновиха да започна тяхната история,а ти-да взема да я завърша ли...
цитирай
7. nav - ka6urka
23.06.2008 22:43
Гледай как съм ти пропуснал коментара.

Винаги съм се чудел защо на сопола не му викат носна кал, което пък изважда думата кал от традиционното й съчетание с ушна и я кара да звучи доста не на място (почти като улична кал, каквато е калта в 100% от случаите).

Поздрави на Кокорчо от едноокото кривогледо навче (няма шега).
цитирай
8. ka6urka - :)))))))
25.06.2008 09:44
аз помислих, че си ми сърдит нещо....а то (кажи къща) - окото ти повръща :)))
цитирай
9. nav - А, не повръща,
25.06.2008 11:45
а пие боза и мляска.

Нещо напоследък съм станал сериозен (явно от прекалена академичност), а ми се ще пак да се върна към този тип просветлени безмислици. Вчера дори си ретроспектирах всичко от този род и се зачудих дали да не ги издам в книга.
цитирай
10. ka6urka - ги. издай. но все пак
25.06.2008 15:27
не издавай всичко наведнъж за по-потайно. сериозна ужасно и аз. защо? а ти (кажи кошница)...баба ти лети по нощница...(в предишния си коментар пропуснах...сега ще се поправя, вместо да се обяснявам)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2358411
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031