Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2007 20:10 - Валпургиева Нощ *
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 3737 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 23.04.2007 00:42


Тъмно е. Тихо. Но само наоколо. В мен нещо ходи на ръце и пее. Какво да го правя, не му пука, че ми се спи. Сърбят го краката за празници, сърби го гласът. Така крещи, че мебелите се споглеждат, прозорецът се изпоти от притеснение.  Голям джангър. Пиша. Пиша, за да му дам пространства. Нека лети, нека залита. Откачена (от клишета) работа. Такъв ентусиазъм е заразителен. Сипвам си сто глътки водка. Абсолютно. Наздраве на всички подскачащи.

Замерям тишината с вилицата. Няма срам да мълчи. Дори котката танцува с една салфетка. Стана на нищо. Бенг-бенг.

Нещо се раздвижва наоколо. Събудил съм съседите от съседните измерения. Носят си музика. Някакъв бийт ала Big Bang. Леле, претъпка се с крясъци. Навсякъде около мен се носят тези. Пълен секс. Ноктюрсюрреализъм. Краката ми са обладани. Танцуват сами. Гледам се отстрани и се смея. Празен контрол. Остава ми да препусна след тях. Да се изгубя. За да открия друго. Малко страшно е. Но ето ме, гол съм и тичам. Арррр . . Загубих си тялото. Как сега ще си пусна брада? Пусни ми ти ;)

‘Когато си дух, можеш да си всякакъв размер’. А размерът има значение. И значението има размер.

Виждам си гъза. Виждам, каквото си поискам. Това ли е реалността? Пръхкав хаос, в който съм всесилен да създавам. Ето какво било нужно на бога. Бийт за сътворение. Вътрешна свобода, фантазия.

Как да назова този вихър? Емоция? Всички думи заедно не са достатъчни. Светът е твърде повече от думи. ‘В началото беше словото’, а в него крясъкът, безумното желание да бъдеш, да го има. Ей го на. Аз също част от това високоградусово всичко. Гмуркам се в него, разплискан, с обръснати мисли. Ела и ти. ‘Не чукай, чукам.’*  Забравих си морала на терасата.

Боже каква нощ, на пияно, с тромпет и тръпчив силует. Ще изкъртя стените с ей този чук за месо. Ще подпаля книгите и ще освободя демона на истината в тях. Лети. Лети, за да летя в теб. Няма вече свят и хоризонти. Аз съм светът.  Свърших.

 


image


 

Живей Наситено, без да се питаш

пиянството с крака ли е

или копита.

 

Обръщай масите, ако са пълни,

а после надвиквай стомаха си с гърло.

 

Единият празен, другото пълно,

само така отвъд тях ще се скиташ.

 

Отвъд циферблата на онзи измамник,

отвъд новините, на сульо брътвежите,

по задника майка си със засилка да ритнеш .  .

Ей тази засилка е там в планините.

 

Върви и зад теб нека нищо да няма.

Шамарът хранител отгоре ти бди.

Духът ти на всички посоки да бяга.

Безсрамен и гол. Нека тялото спи.

 

Живей . .

със зъби, с остър глад.

Настръхнал стискай онова Наситено

И го живей.



* Виж си чуждоезичния речник.

* Беше Румпелщилцхен, с който си гостуваме (само принцесата на чудесата знае моето име).

 


Тагове:   нощ,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Нав
22.04.2007 20:50
интересно, объркано и, не знам защо, ме усмихна...
цитирай
2. nav - Estrella,
22.04.2007 20:56
значи усмивката ми е двойна (чак ми се разхлопа главата) :)
цитирай
3. gioia - :)
22.04.2007 22:14
Никоя стая не е празна, ако съзнанието е пълно...
цитирай
4. varg1 - valborgsnatt
23.04.2007 14:18
aliluq
цитирай
5. felixkotkov - Коментарите са излишни
23.04.2007 14:38
когато navigo пише. :)
цитирай
6. анонимен - Синева по време на жътва. Щурчетата ...
23.04.2007 14:40
Синева по време на жътва.
Щурчетата пеят.
Вечно пиянство...

Лета
цитирай
7. анонимен - Високоградусов ентусиазъм :))...
23.04.2007 15:21
Високоградусов ентусиазъм :))))

Вела
цитирай
8. nav - :)-
23.04.2007 22:04
Мерррси на всички от сърце и от стомах (да не се обидят китайците).

Wonderче - аз съм приказна клада с птичи зеници. Ти знаеш :)
цитирай
9. анонимен - какво направи ти!!! о, дивост, дивост!!!
03.05.2007 12:38
чета и гледам с широко отворени очи!!!
устата ми - и тя, широко отворена!!!
дробовете ми - ми и те, изпълват се до краен предел, а при мен пределът е далееееко, 'щото дробове дал господ!!!
ушите ми - и те, пърхат отстрани, нашироко разлюляни и ... чакат з в у к а ...
и сега к р е щ я !!!
още преди да видя снимката ти, се почувствах точно така - БЯХ е к с п л о з и я!!!
а експозията е нещо, което р а ж д а!!!
ражда е н е р г и я!!!
а енергията е с в е т л и н а!!!
а светлината е ж и в о т!!!
или обратното, няма значение ... ЕДНО Е ...
... а ти знаеш, че моите родилни мъки са почнали доста отдавна, и всеки ден имам нужда от нещо, което да ми дава кураж, и да ми вика "напъваййййй!!!"
днес ти направи това със с т р а ш н а сила /както там го е казал поета/
и пак крещя!!!
и вече знам, че ще родя, защото има такива като теб, с които се намерихме :)))
крещя, и защото нямам друг с м и с л е н! начин да ти благодаря, че п р о я в и това!!!
и мисля, можеш да си представиш колко м н о г о ти благодаря, защото още не съм чувала някой да може да к р е щ и по- от М Е Н Е!!! :)))

... БЯГАЙ, ЛЕТИ, ЖИВЕЙ!!! :)))

и пиши, пиши, пиши ...

p.s. а искам да благодаря оттук и на wonder - за тази мъничка шепа думи, които казват толкова м н о г о ... все още трябват ни думите, когато са такива ...

обичам ВИ!!!

tara
цитирай
10. nav - А пепелта може да стане на крила
08.05.2007 11:19
и сълзите на жива вода :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2358604
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031