Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2007 22:44 - Хубава жена
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 3340 Коментари: 8 Гласове:
1

Последна промяна: 20.06.2007 23:56


image


Ще се върна към темата за красотата и 
репликата на една приятелка, че си падам 
само по хубави жени.

Красотата е гъвкаво понятие и не се осланя 
само на физиката. Добрата визия е като 
основа на многоетажна сграда. Някои 
си остават само с нея. Но пък без нея 
следва срутване.

Възхищавам се на хората, опитващи се да 
извадят максимума от себе си. 
Във всяко отношение. 
Човекът е многоизмерно 
същество и всеки пласт отразява 
останалите. Умът, духът, 
емоциите и тялото не подлежат 
на разделение.

Не мисля, че има грозни хора, 
само неподдържани и неуверени. 
Красотата е следствие от много 
шлифовка (отвън и отвътре). 
Тя е в усещането за удовлетворение, 
което ни носят личните 
усилия и грижата за себе си. 
Увереният човек е 
като перла в тълпата от 
инертни сиви камъчета. 
Такъв човек винаги е харесван, 
дори когато е нисък, грозен, 
но за сметка на това с лупи като Уди Алън. 
По-подходящ пример е Ал Пачино 
(в Адвокат на Дявола, уникум), 
пралеля ми (на 95) или един нисък, 
трътлест и плешив Джак Никълсън.

Още нещо. 
Красивите жени обикновено са уверени, 
а силната воля ми е афродизиак, 
признавам си. 
Ако трябва да го обясня поетично:

Бъди като Котка  .  .
Непредвидима

Игрива, безразлична
и ранима 
Накарай ме да се напрягам
да те спечеля
А щом успея,
рязко ме одрасвай
Бъди коктейл
от козина и нокти
Ще те отпия
От изригващия
огън на желанието
ще си направим 
Вакханалия

Въпреки че харесвам страстните хора, 
харесвам и тези, които могат да 
обичат ефирно, с душата си. Ето така:

Позволи усмивката ти да целуна
С мечтите ти нека потичам
Сънищата ти да досънувам
Мисълта ми
да те разсъблича
Дори с една дума да присъстваш в деня ми,
ще я разтегна,
ще те извая
Следващ чувството, с което ме даряваш,
ще те срещна в безкрая

Най-хубаво е, когато човек може 
да бъде майстор на флирта, 
хищник с дефлориращ поглед, 
но и нежен, обичлив, споделящ. 
Въобще, всякакъв. 
Вярвам, че във всеки от нас е заложено 
всичкото това разнообразие – 
една игрива възвишеност. 
Дори перверзийките 
могат да бъдат част от любовта. 
Или поне от едно красиво общуване.
Женствеността 
и красотата за мен са 
естетически категории. 
Обичам да съзерцавам 
изящна женска шия, 
рамо, длани, устни (че дори и мъжки). 
Това ми отношение е асексуално и не 
съдържа желание за консумация. 
Всяка форма излъчва 
индивидуалност и превръща тялото 
в книга. 
Красотата е метафора и докосва 
вътрешния ми стремеж 
към съвършенство. 
Тя често е проекция на качества 
като воля, постоянство и усет към хармоничното. 
Не мога да приема, че ‘какво като съм 
наднормен, мазен и с лош дъх, 
важното е, че съм умен’ 
(така каза един мой роднина). 
Интелектът е само парченце 
от пъзела на естетичното.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roksolana - Красотата
05.03.2007 18:30
за един виждащ и усещащ човек е в хармонията...Шия, рамо, длани, устни...ако излъчват хлад, ще бъдат ли харесани...или ако очите са празни...и няма никакво излъчване? Просто изпипана до съвършенство ВЪНШНОСТ?
цитирай
2. nav - Ех,
06.03.2007 20:47
все си мислех, че съм изразил точно това . .
цитирай
3. анонимен - Много хубаво
29.03.2007 16:00
си си го изразил .
цитирай
4. nav - Мерси
07.04.2007 00:12
Радвам се, че си усетил/а :)
цитирай
5. анонимен - Deto se vika
22.01.2011 00:56
I'm intelligent enough to know how to look good.
Докато търсих дали има нещо за квантовата теория на мисленето на български се озовах тук.
Адмирации наборе!
цитирай
6. nav - Ха :)
22.01.2011 08:53
Трябва да призная, че е изключително радващо, когато някой коментира постинг отпреди четири години. Дава ми повод да се върна към себе си в онази ми форма, да се преживея отново. Та затова благодаря и наздраве :)
цитирай
7. smh - Добрите стари времена
20.09.2020 03:35
Къде бяхме преди десет години, до къде я докарахме. Пандемии и чудеса, но нямаше кой да ни каже. Аз си те чета все още и се мъча да ти хвана темпото, но все не успявам да изчета всичко от твоя списък с препоръчителна литература за забавно начинаещи. Битовизми разни ми спаружват ентусиазма. Колко хубаво, че ти си пишеш редовно и радваш. Даже си направих профил за да пусна коментар. По природа съм подмолно анонимна персона, но блог.бг каза “цъ” и ме принуди да застана зад думите си.
Нека денят ти да е хубав!
цитирай
8. nav - smh
23.09.2020 10:49
Благодаря за добрите думи. Аз се върнах да си живея в БГ и мисля в следващите две години да издам четири книги, които са вече написани. Първата излиза след месец. Дай координати в ФБ, за да поддържаме връзка, че тук нещата загиват съвсем не геройски. Никой вече не чете блогове.

Моят ФБ проофил е Иван Владимиров (една усмихната глава).
Имейл tenstechnologies@gmail
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2368118
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930