Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2017 03:06 - Пики Турай и другите 43
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 514 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Кире сменяше маслото на "зеленото чудовище", както Ситроенът беше прекръстен от гаджето на Пики.Беше намислил да мръдне до Стойне и да вземе от него оная велика "двойка" на Шабан с "Био сам пиянац" и да си я запише на магнета.Неговият вуйчо, който служи там като капитан в югославската войска му бил, представяш ли си, ротен командир в Битоля.И то преди две-три години.
"Леле, само да го знаех тогаш .Щях да си взема,да го еба, един открит лист...хоп на колата и съм там,значи. Щях да отида на портала и щях да кажа "Бихте ли го викнале капетанот, дека е на Стойне вуйко му" и он като дойде и че му кажем "Имаш многу поздрави от внук ти Стойне. Еве ти, начи едно кило кашкавал и една кутия халва от него армаган. Кога он че ми кажеше там Фала, благодарим , начи и аз че му кажех: Ви молам, начи само за пет минути да го викнете редникот Шабан Шаулич. И кога он че ме прашаше: Ама от кай ти го знаеш Шабан и аз ке му кажех: Аз, начи "Дайте ми утеху" я имам на една лента запишана - 17 пати от едната страна и 17 пати от другата и кога свърши ролката само ке я обърнем и пак "Дайте ми утеху".Види колко километри сум возил само да го видам... и он ке ми кажеше...Щом е вака веднаш ке го викнам и кога Шабан ке дойдеше, яз ке му кажех: Евала, майсторе.Ти си най-големия певец на светот.Капа ти симиням.И ке му посакав да ми даде автограф на раката со хемикалка и като се върнев во Бугария ке отидев при Граф Зограф да ми го направи на татуировка.И после ке..."
-Ей, Джеки Стюард...качи се горе да му метнем едно сантасенце, че трябва да съм до телефона да не изпусна обажданията на рибоците-
извади го от това състояние - мечтание в минало време, в което той често изпадаше Тони,провесил се от балкона.
-Е па...не мо"ем с"а, требе да одим до Стойне да земем една плоча. После ке минем... ем да си я запишем на твоьо дзвер.
Улица "Зайчар" на която живееше Стойне, която беше една от главните артерии на "бежанскиот квартал", беше населена с наследници на преселени от войните македонци и минавайки покрай този дял на столицата много по-често можехте да чуете от прозорците на похлупените къщурки Тозовац , Никола Бадев или Лепа Лукич, отколкото каквато и да е било друг десен музика.
Когато стигна до стойневата обител, която изглеждаше като палат на фона на околната мизерия, гордият стопанин по потник, долнище от анцуг и с някакви подпетени обувки точно прибираше от улицата малкия си калпазанин, който беше омазан целия във всичко с което изобретателно конювичарче можеше да се омаже, така че да заприлича на елинпелиновия Калчо.
-Оооо,Кире, аре бе, фирма...откога не съм те виждал...тебе ти порасна работата и забрави маалата,начи...сега, баровец, у кооперация,а? Е, с"а като си на високо, барем качи ли антена за Белград да идем да гледам у вас мачове и концерти?
-Пробах,брато, ама не се хваща, нещо у дупка ли сме, заглушават ли, дага еба, само снежинки и отзад некви размазани като призраци и то много редко.
-Ами, аре, влизай...а бе, не се събувай, бе...глей го мойо китаец къв се е направил, а вчера съм го водил на баня.
Той плесна по тила престолонаследника си и със скърцащи зъби му кресна:
-Бегай у дворо да се измиеш на чешмата, свиньо ньедна, че ке те помелям, начи.Чистак нови гуменки,глей на кво си ги направил, а бе ти...аз Рокфелер да бех не моем ти насмогнем...брей.
Когато разсополивения малчуган хукна да изпълнява тейковата си повеля Стойне се обърна към Кире, намигна му и с усмивка каза:
-А бе, ние, като че ли бехме по-добри...леле колко кьотек съм изел от чичо ти Митре... па помниш ли като паднах от оная дуда и си счупих ръката. Мен ме боли та умрем, а он ме тепа отгоре...мани,мани...дай да ти сипем една синджирлийка, един набор я прави, ама е да си ебе майката...са че му резнем една салатка...става ли?
-Стойне, брато, с най-големо удоволствие, ама при други обстоятелства, знаеш кога съм с колата - само безалкохолно.
-И аз съм така,брато.Еваларка.А бе нали с това си го вадим лебо.Може да ми се пие,начи, като на Гошо Тарабата, ама знаем ли дека имам утре курс и вечерта даже не пием.Айде,начи, и аз ще съм солидарен с тебе и че извадим по една лимонадка от хладилнико...а ето тук имам и "Лимонови резенки"...супер мезе за лимонада...хе,хе,хе.
-Стойне,знаеш ли за кво съм дошъл,бате?A бе, аре, да ми дадеш "Био сам пиянац",да си я драснем на магнето,братче.Утре ти я връщам.
-Чей са,златен, са направо че те убием и че ми целуваш рака.Ако ти кажем кво ми донесе от съборо Мара, нема да поверваш, направо. Има сега,братче, един нов бог.И той, да го еба, се казва Шабан, ама не Шаулич, ами Байрамович.Слушам,братче, и плачем.Слушаш,слушаш и барем кило ракия ке изпиеш и нема да се усетиш, начи.Иде ти направо да кършиш чаши, толко от сърце пее човеко.Ужким на цигански пее, да го еба у мангала, ама чуеш ли там:камерав,камерав...направо у сърцето ти улази.Магьосник,бе,братче,магьосник.Жалко, че бръкмата се потроши...мъненкиьо ли е правил нещо с нея или просто щото е българско - качественно и се скапа начи и требе да я носим на сервиз.
Сега и тех че ти ги дам да си ги запишеш. Едната се казва Душка и от другата страна пък е Ирисарту Пею.Другата пък е четворка...там са Василица, Неверна жена, Марушка и Умирем,умирем(камерав). Имам и една на Есма -Кате, лично девойче, ама не е нещо кой знае какво.Не че нема глас, ама нали знаеш - има хубава музика, ама има и такава дето те кара направо да се топиш като "Скрежко" на фурна, да го еба.
- Еееее, направо си върха, брат ми.А кажи ми как да не те обичам, начи
И дай да го земем с мене тоя твойо грамофон.Нали знаеш, че съм по техниката.Аз, значи френски коли оправям, та некъв си български грамофон ли не можем...пфффф...

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 806398
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930