Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2017 11:05 - Цикадно
Автор: pushek Категория: Забавление   
Прочетен: 5837 Коментари: 9 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

            Цикадно

    Привечер на морския бряг. Ухание на живот и безбрежие. Бризът обръща към водната шир и се понася песен на цикади. Златисто-сребристият цвят на вълните приковава погледа в неспирното им движение. Маранята си е отишла и на нейно място идва прохладата. Надпяването на чудните насекоми е фон на тази красота. Почти не им се обръща внимание, но заслуша ли се човек, долавя различни нюанси, различава децибелите на ,,силните". Женските призовават след седемнадесет години живот под земята. Обещават да дарят с поколение осмелилите се мъжкари и заявката им е огласена в надпревара със себеподобните. Бризът подхваща неистовото им желание и го отнася далече в безбрежната шир. Всяка животинка изтъква собствените си предимства, разбираеми единствено за евентуалния партньор. Ще го чуе ли и ще бъде ли разбрано, отнесено от морския гальовник, мъжкарят? Много, или малко са трите - четирите седмици за намиране на подходящия (или който се случи) и продължаване на рода? Хорът проглушава тишината. Желанието се засилва с всяка изминала минута. Може би знаят, че времето им е ограничено, че женските са в пъти повече от мъжките, че е въпрос на живот да изпеят правилната песен с нужната тоналност и в точния момент. Лудост обхваща популацията, мъжкарите отговарят със своя песен и се втурват към химерата си. Не се обръща внимание на подходящ и неподходящ, песъчинките живот изтичат. Няма време за кокетничене и ухажване - среща, копулация и забрава. Хора щъкащи по плажа, рядко вдигат глави към крайбрежните дървета за да послушат тези песни и евентуално да забележат невзрачните насекоми. Хора, които не се и замислят, че животът им е до суш, като на цикадите, само че в заблуда за време и значимост. Жена приседнала на крайчеца на шезлонга, държи в ръце таблет и се усмихва. Повярвала е, че нейната песен е чута и разбрана, отнесена в ефира от новите технологии. 
     Среща, копулация и забрава...

                                                                      Д. Костадинов




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonnder - Полигор и Чучелото са гадни, а аз съм ...
19.08.2017 07:08
Полигор и Чучелото са гадни, а аз съм велика.
Затова изключителният Стоян помпи само мен!
цитирай
2. didigee - И мен!!!!
19.08.2017 07:13
И мен!!!!
цитирай
3. to4icata1111 - И мен!
19.08.2017 07:15
И мен!
цитирай
4. karamellita - И мен!!!!
19.08.2017 07:19
И мен!!!!
цитирай
5. misana - Естествено, че Стоян трябва да н...
19.08.2017 07:21
Естествено, че Стоян трябва да напомпи и мен!
Аз съм по-велик от тия двамата боклуци!
цитирай
6. sestra - Прекрасно написано.
19.08.2017 10:39
Цикадите са мъдри ползвачи на времето и може би затова много творци на словото са ги овековечили като японските хайку поети, като Стайнбек. Само, че за мен не са невзрачни - с тези червени очета, тежки и бръмчащи :)
цитирай
7. pushek - 1 Благодаря за посещението! Бих ...
20.08.2017 13:31
1 Благодаря за посещението! Бих желал да знаете, milady, че всеки е добре дошъл на моя територия с коментари и критики по темите. Искам да чуя мнения за сюжет, конструкция и изразни средства, както и за формат. Не допускам нищо извън споменатото. Уважавайте за да получите ответно!
цитирай
8. pushek - 2, 3, 4, 5, 6, добре сте дошли! Не р...
20.08.2017 13:34
2, 3, 4, 5, 6, добре сте дошли! Не разбирам за какво говорите, но за вас, явно е важно. Моля придържайте се към изискванията ми!
цитирай
9. pushek - Благодаря, sestra! Почти сте ус...
20.08.2017 13:36
Благодаря, sestra! Почти сте усетили посланието ми. Невзрачни сме ние с нашето ,,чувство за безсмъртие", заради което вършим безброй глупости.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pushek
Категория: Забавление
Прочетен: 36711
Постинги: 16
Коментари: 33
Гласове: 458
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031