Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2019 09:59 - Мойто място...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1267 Коментари: 5 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Мойто място...
 

Завърнах се на мойто място в Рая,
където мама облаци преде,
където се преливам във безкрая
на тихото пулсиращо небе. 

Любимият ми там със мен танцува
и сипва нежност в моите коси,
с душата ми във звездното лудува
оставяйки магически следи. 

Лекуват ме със слънчеви отвари,
разказват ми истории безчет,
а времето аз знам ще ме избави,
от раните ми – боеви завет. 

Безстрашна битка водих с тъмнината,
спечелих я, по-силна съм сега,
ала загубих там сред тишината
парченце Ян от моите крила. 

И мъничко тъга във мене тлее,
но нямах избор, просто продължих,
надеждата аз знам ще оцелее,
следите си със нея аз пропих. 

Изтичат спомени през мойте пръсти,
Земята ни по-бързо се върти,
далеч остават улиците пусти
в една любов сърцето ми блести. 

28.10.2019г.
Елица

image





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - Просто ще прочета още веднъж стиха и ...
29.10.2019 10:53
Просто ще прочета още веднъж стиха и ще си пусна отново видеото...
И ще помълча (bow)
цитирай
2. vesever - Еличка, неземно е наистина. . . не ...
29.10.2019 19:48
Еличка, неземно е наистина...не може да се коментира.
Прегръдка от мен, приятелко!
цитирай
3. cinderellathespy - 1. tonsun
01.11.2019 13:23
tonsun написа:
Просто ще прочета още веднъж стиха и ще си пусна отново видеото...
И ще помълча (bow)


Привет, Тонсън!:)
Да, и на мен вече повече ми се мълчи.
Много думи изтекоха през пръстите ми, много любов беше раздадена.
Не съжалявам за нищо, но се чувствам доста изтощена.
Затова и се поприбрах вътре в себе си.
Благодаря ти, че все така наминаваш и ме четеш!
Честит празник днес и много споделени мигове през ноември
ти желая от все сърце. :)

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - 2. vesever
01.11.2019 13:24
vesever написа:
Еличка, неземно е наистина...не може да се коментира.
Прегръдка от мен, приятелко!


Веси,
радвам се, че така ти е въздействало!
Топличка прегръдка и от мен за теб!*

Eли
цитирай
5. tonsun - Просто ще прочета още веднъж стиха и ...
03.11.2019 11:18
cinderellathespy написа:
tonsun написа:
Просто ще прочета още веднъж стиха и ще си пусна отново видеото...
И ще помълча (bow)


Привет, Тонсън!:)
Да, и на мен вече повече ми се мълчи.
Много думи изтекоха през пръстите ми, много любов беше раздадена.
Не съжалявам за нищо, но се чувствам доста изтощена.
Затова и се поприбрах вътре в себе си.
Благодаря ти, че все така наминаваш и ме четеш!
Честит празник днес и много споделени мигове през ноември
ти желая от все сърце. :)

Ели


Благодаря, Ели!
Всички имаме моменти, когато се чувстваме "опоскани" и имаме нуждата да се "посъберем", "позакърпим", "позалепим", "поочистим"... Да се "понамерим" и да помълчим, за да чуем собствените си мисли и да подредим собствената си Вселена..
Удоволствие е за мен да чета стиховете ти! Благодаря! (bow)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719707
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031