Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2017 12:23 - Мойта вятърна съдба...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7730 Коментари: 21 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



 





image


Усещам липса…

 

Усещам липса някъде във мене,

превързвам я със сноп от светлина,

загледана в отлитащото време,

аз все жадувам твойта топлина.

 

Във две ръце утеха си намирам,

душата ми неистово блести,

сред облаците тихичко съзирам,

досбъднати във бъдното мечти.

 

Не ме вини, че още те обичам,

че още си във мене и гориш,

че името ти във зората сричам

че в сънища с копнежа ми летиш.

 

Съдба е просто случена отдавна,

в космически далечни небеса,

посоката ни обща е безкрайна,

в невидимата звездна полоса.

 

Ще ме достигнат твоите предели

пак нежно ще ме галиш със сърце,

следите ни сред вятъра изгрели

ще ги изпие синьото море.

 

13.07.2017г.

Елица








image


Мойта вятърна съдба…

                         на Жоро
 

Когато тихичко притихна в теб,

сред мислите ти аз се разкроявам,

светът ми е докрай осъществен,

отново сред сестрите си изгрявам.

 

Обичаш ме на яве и в съня,

ръцете ми със своя пламък топлиш,

ти първи лъч си винаги в деня,

а в нощите със буйна страст ме мокриш.

 

Частица си от моята душа,

едно вълшебно място да се скрия,

подкрепяш ме дори и да сгреша,

от устните ти донасита пия.

 

Прегръщай мойта вятърна съдба,

бъди любим, защитник и ограда,

в суровите наземни правила,

ще оцелее общата ни клада.

 

Отново ще съм птица във небе,

а ти ще следваш моята посока,

не ще успее никой да ни спре,

да сбъднем светлината светлоока.

 

14.07.2017г.

Елица





 

image



Аз дълго чаках твоя звезден зов…

                               на мама

 

Говоря си със тебе тихо в мен,

пресрещаме се в общо измерение,

светът ми от безкрая озарен,

душите ни държи във единение.

 

Аз дълго чаках твоя звезден зов,

във бурите самичка оцелявах,

а пътя ни безоблачен и нов,

във стиховете вятърна възпявах.

 

Със теб се чувствам цяла и добра,

една частица атомна и вечност,

щом двете сме - ще блика светлина

и ще пребъде знака за човечност.

 

Усещам пак красивия ти глас,

огромната ти обич в мене грее

и правя всичко с преоткрита страст,

аз знам че този свят ще оцелее.

 

Бъди компас на идните ми дни,

безсмъртен пламък – страж във синевата,

ще се завърнем в нашето Преди,

разперили криле във тишината.

 

18.07.2017г.

Елица


 

Хубаво и изпълнено

 

с топлина и нежност лято

 

Ви пожелавам, приятели!

 

 

                




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Eли,
23.07.2017 12:47
благодаря ти за хубавото пожелание! Да ти се върне стократно!:))
Прекрасни стихове изпълнени с много любов, нежност и красиви чувства.
Всичко си оформила със стил, стихове, снимкки и музика.
Поздравления!
цитирай
2. teadia - Ехх..Елица..!
23.07.2017 16:22
Изчезна ми коментарът, а исках само да редактирам, като добавя
този цитат: " сред облаците тихичко съзирам,
досбъднати във бъдното мечти", съжалявам много, но ти го прочете, нали?
цитирай
3. paciencia - Ели, привет!
23.07.2017 16:54
Много ме развълнува публикацията ти с тези стихове пълни с обич към най-близките ти! Много обичам стиховете ти за мама, душата ти е там! Прегръщам те, мила Ели, чудесни летни дни и на тебе!
цитирай
4. cinderellathespy - 1. troia
23.07.2017 17:17
troia написа:
Eли, благодаря ти за хубавото пожелание! Да ти се върне стократно!:))
Прекрасни стихове изпълнени с много любов, нежност и красиви чувства.
Всичко си оформила със стил, стихове, снимкки и музика.
Поздравления!


Здрасти, Кате!
Радвам се, че моите споделености в стихотворна форма са ти харесали:)
Днес съм го ударила на релакс, майсторих един уолпейпър със снимки от един от епизодите на "Никита" и спонтанно реших да направя и един постинг, който да пусна в това ми блогче. Подбрах "представителна извадка" от стихопотока през юли и се получи това горе. През лятото любовта се усеща осезателно. Въздуха вибрира активно в резонанс с нея... На работа ми е много натоварено. На седмица пиша по над 15 дела. Не ме питай как издържам!?! Стиховете продължават да са моя вълшебен пристан за отмора и вълшебно трептене на душата в безвремие...
Хубаво лято, Кате! И още много интересни разкази!
Прегръщам те,

Ели
цитирай
5. cinderellathespy - 2. teadia
23.07.2017 17:25
teadia написа:
Ехх..Елица..!
Изчезна ми коментарът, а исках само да редактирам, като добавя
този цитат: " сред облаците тихичко съзирам,
досбъднати във бъдното мечти", съжалявам много, но ти го прочете, нали?


Здравей, teadia,
разбира се, че прочетох коментара, който изчезна и много ти благодаря за него и за неговото продължение, цитирано по-горе:) Не се притеснявай - случват се такива неща в блог-а! Аз се радвам, че си почувствала топлинката и уюта, който ми се искаше да остане в душата на читателя, когато прочете думичките от трите стиха. Този път поста е за близките ми хора - мама, съпругът ми Жоро... за чувства и мисли, които владеят съзнанието ми ежедневно, дават ми сила да крача уверено и безотказно в дните, и да издържам смело на житейските изпитания и предизвикателства! Аз пиша всеки ден във моя Вятърен блог. Ако моето скромно творчество ти представлява интерес добре дошла си натам - > ето линкче :
http://somewhereinthewind.blogspot/
А бъдещето наистина ще сбъдне много мечти и пак ще върне вълшебствата в битието ни! Трябва само да вярваме и да бъдем благотърпеливи!
Хубава неделна вечер ти пожелавам,

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 3. paciencia
23.07.2017 17:29
paciencia написа:
Ели, привет!
Много ме развълнува публикацията ти с тези стихове пълни с обич към най-близките ти! Много обичам стиховете ти за мама, душата ти е там! Прегръщам те, мила Ели, чудесни летни дни и на тебе!


Васи здрасти,
сърдечно ти благодаря, че се отби в моята виртуална къщичка и съпреживя с мен. Да, стихотата за мама се получават винаги много интересни, изпълнени с нежност и безусловна любов. Една вълшебност ми се случва свързана с нея и съм много щастлива от този факт. Когато се видим ще ти споделя подробности.
Обично и вдъхновено да ти е през цялото лято, мила Васинка.
И ако си идваш обезателно ми пиши. Ще изтърча до Русе да се видим.
И Весето ще забера.
Усмивки от мене и много прегръдки,

Ели
цитирай
7. anin - Здрасти, Ели!
23.07.2017 18:37
Хубаво е да обичаш, особено трайно с дълги години твоя човек, знаеш това рядко се случва, за година-две и чувствата се изпаряват, и после да се чудиш "как този съм го обичала?"... :)
цитирай
8. cinderellathespy - 7. anin
23.07.2017 19:14
anin написа:
Здрасти, Ели!
Хубаво е да обичаш, особено трайно с дълги години твоя човек, знаеш това рядко се случва, за година-две и чувствата се изпаряват, и после да се чудиш "как този съм го обичала?"... :)


Ани,
в работата си съм се нагледала на такива дето са се обичали по една-две години,
направили едно-две деца и после решили, че не са си паднали на мястото и са тръгнали да дирят щастието извън семейното гнездо! Много е тъжно, особено когато трябва да отсъждаш какво да се случи с дечицата. Аз съм щастливка - със съпруга ми сме заедно от 17 години, имали сме и тежки моменти, но това само е укрепнало любовта и ни е убедило, че правилно сме се намерили в този огромен и често толкова студен свят и сме си свързани за вечност. Ако пак трябва да се омъжа, пак за същия човек ще е. Например нашите кръстници са се женили два пъти и все един за друг. :))
Усмихната вечер,

Ели
цитирай
9. osa - Здравей, Елица!
23.07.2017 19:39
Стиховете ти са искрени и докосват...
Харесах много целия постинг – с музика и изображения.
Влагаш сърце във всичко.
Благодаря ти, Момиче!
Имай щастливо и споделено лято!
цитирай
10. teadia - Мерси, Ел!
23.07.2017 20:37
Чудесна си!
Послушах си малко музика...
Бъди благословена светлоока добротворке!
цитирай
11. erato7 - Миличка Еличка, започвам деня си ...
24.07.2017 07:11
Миличка Еличка, започвам деня си прегърната от твоята нежна обич и искреност!
Почувствах се заредена!
Благодаря ти, мило мъдро момиче! Обичам те!
цитирай
12. cinderellathespy - 9. osa
24.07.2017 10:05
osa написа:
Здравей, Елица!
Стиховете ти са искрени и докосват...
Харесах много целия постинг – с музика и изображения.
Влагаш сърце във всичко.
Благодаря ти, Момиче!
Имай щастливо и споделено лято!


Ели здравей,
благодаря ти, че намина, почувства с мен
и коментира! Разтоварвам се добре докато
творя постовете. При мен усещанията са
комплексни - текст, картина, музика...
Всичко в едно! И се стремя по същия начин
да въздействам на този, който ще се отбие
и ще прочете. Обичам да се връщам назад
в блогчето си и да си чета, вече споделени
мисли, стихове, музика...
Интересни изводи се формират.
Самонаблюдавам се, анализирам се,
типично за водолеите - да се стремим
да надскочим само и единствено себе си!
Винаги си добре дошла насам, съименничке!
Топла прегръдка от мен,

Ели
цитирай
13. cinderellathespy - 10. emocionalnost
24.07.2017 10:07
emocionalnost написа:
Поздрави за прекрасното творчество!!!


Много ти благодаря, Мариелка!
Радвам се, че гостува в моето блогче,
прочете, послуша и почувства с мен!
Успешна нова седмица пожелавам
от сърце! :)

Ели
цитирай
14. cinderellathespy - 11. teadia
24.07.2017 10:14
teadia написа:
Мерси, Ел!
Чудесна си!
Послушах си малко музика...
Бъди благословена светлоока добротворке!


Здрасти с днешна дата, teadia!:)
Изчерви ме! Благодаря ти!
Най-ценните ни качества на нас човеците
е да бъдем добри и да обичаме безусловно!
На прага сме на нови времена!
В тях доброто и обичта ще са пътеводител!
Тези, които успеят да ги прегърнат с цяло сърце
и душа ги чакат висините и високите вибрации!
Другите... ;)
Благодарна съм за всяка благословия!
Така се чувствам защитена!
Да ти бъде светло и позитивно във всички дни
до края на лятото, а и след това!
Топла прегръдка от мен,

Ели
цитирай
15. cinderellathespy - 12. erato7
24.07.2017 10:18
erato7 написа:
Миличка Еличка, започвам деня си прегърната от твоята нежна обич и искреност!
Почувствах се заредена!
Благодаря ти, мило мъдро момиче! Обичам те!


Здрасти, Ерато! :)
Радвам се, че съм привнесла светлинка в утрото ти
в началото на новата седмица!
Стихчетата просто се редят.
Не се напрягам да измислям нищо.
Те ми помагат да се разтоварвам от напрежението
на работа и да съм винаги само горе, във високото!
Винаги се радвам на твоите посещения,
защото си позитивен, добър и светъл човек!
Много усмихнати и споделени дни до края на лятото!
Прегръщам те с обич,

Ели
цитирай
16. vesever - Еличка, прекрасно нежно и роман...
26.07.2017 09:38
Еличка, прекрасно нежно и романтично, както винаги!
Нека целият ни живот е изпълнен с такива мигове на обич, отдаденост и красота!
Прегръщам те!
<3

цитирай
17. cinderellathespy - 17. vesever
26.07.2017 14:30
vesever написа:
Еличка, прекрасно нежно и романтично, както винаги!
Нека целият ни живот е изпълнен с такива мигове на обич, отдаденост и красота!
Прегръщам те!
<3


Весинка,
радвам се, че ти е харесало!
Тука тия дни в следобедните часове ни удрят страшни бури.
Извиват се едни вихрушки, после плющи ужасен дъжд.
Вчера на път за Разград, в първото село през което минавам
едно дърво се беше счупило на две и беше препречило шосето.
Добре, че има заобиколен път и минах оттам.
Аз съм дежурна и се омайвам от бачкане.
Дай Боже да сме здрави и да живеем отредения ни живот
в споделеност, обич и отдаденост, съпътствани от добротата и красотата!
Топли прегръдки от мен! Ще се видим скоро! <3 <3 <3

Ели
цитирай
18. goby3 - Усетих ги!
29.07.2017 07:17
Усетих ги!
цитирай
19. cinderellathespy - 19. goby3
29.07.2017 12:57
goby3 написа:
Усетих ги!


Радвам се, мила!
Прегръдки и усмивки в топличкия съботен ден! :))

Ели
цитирай
20. lexparsy - Престорваш ме на Тебе
30.07.2017 08:46
за да разбера... и ми харесва :-) Доста даже
цитирай
21. cinderellathespy - 20. lexparsy
30.07.2017 11:30
lexparsy написа:
Престорваш ме на Тебе за да разбера... и ми харесва :-) Доста даже


Благодаря ти :)
Радвам се, че в моята скромна виртуална къщичка
ти харесва! Пак заповядай! :)
Обикновено се налага "да обуеш с очи обувките"
на лирическия герой за да усетиш пълноценно
звученето и идейния замисъл!
Радвам се, че си успял с моите стихове!
Хубав неделен ден,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719623
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031