Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2007 23:11 - Блага вест
Автор: nav Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3114 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 28.12.2007 10:55


Дълги години, по-дълги от косите на Самсон, отмъквах тефтерите на брат ми, в които той разцъфваше с изгрева на всяка нова страница, докато спи на този свят. Там той живееше с левия си крак и с десния си крак, с маслинените си очи и с пълнотата на емоционалната си аритмия, която в консенсуалната реалност го правеше мълчалив и затворен като букет темерутки. 
Както някои хора се научават да сънуват съзнателно и в сънищата си да изживяват любовта към летенето и други забранени от тази реалност неща, така той летеше през хартиения небосвод на тефтерите си с грацията на жерав оригами. И аз летях, притихнал в ъгъла на леглото, едновременно разплакан от смях и разчувстваност, от танца на огънчето и неустоимата естественост.

Дълго бях очарован от този таен свят с твърди корици и конец за отбелязване на звездите. И ето, че сега отново го откривам въпреки разстоянията, защото ненадейно и неочаквано за всички любимото ми интровертче се обложи. Не стига това, ами и го изтипосаха в Избрани с един от първите му постинги. Та вече отново мога да се смея и плача, да се газирам и фламбирам, да се напивам с дъх на кисели краставички.

Освен това, пък и освен другото, в блога му има неща, които винаги съм искал да постна myself – феноменалните анимета на Томек Багински, Баланс и тънъ.

Пожелавам му да пише така, както го правеше в тефтерите. Засега успява, особено тук - там
Ако всичко е както съм го поръчал, февруари братлето ще ми дойде на гости за три епични месеца на китарене, пътуване и споделено дуенде. Компанията го очаква.

Мамка ми, като една еманципирана жена (на мен се е метнала), също се гмурна във виртуалните пространства. И то само как - http://lava.blog.bg/

Сега е ред на котката. 

Ето ни тук семейно. Аз съм мацката вляво.

http://www.elfyourself.com/?id=1179158306



Тагове:   вест,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lava - :)))
23.12.2007 01:33
Благодаря за братското рамо! Те творците винаги имат нужда от подкрепа, някоя спонтанна похвала и посочване на хоризонта, щото те забили лице в листа и боите, понякога забравят да повдигнат глава и да го погледнат.
цитирай
2. self - еее:)
23.12.2007 17:27
Еееее, мерси братле за хубавия пост. Изчервих се направо. Много добре си го написал! 6 от мен, а ако пускаш фишове може и от тото-то;) Поздрави сърдечни и да си изкараш добре по празниците:)
аз ще ги разделя по един ден за двете баби. Иначе си купих Монополи. хехе. дай боже да го тестваме тези дни:)
цитирай
3. felixkotkov - Буахахахаххаха
30.12.2007 11:49
човече не съм се смяла толкова от доста време -танцът на лудото ви семейство е ужасно смешен. Особено Жмуца е мега секси....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2358154
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031