Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2007 19:16 - Варненско лято
Автор: nav Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5216 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2007 12:24


Варненският акцент е толкова мек, че в него можеш блажено да плуваш. А ако не умееш да плуваш, няма как и да се удавиш; просто потъваш и потъваш в тези бездънни плитчини. Но се оказа, че това лято има по-интересни места за потъване. Като начало с Веско се плъзнахме нелегално (Ел беше две гърди пред нас, навсякъде с покана) покрай строгия поглед на Великия Инквизитор на Питър Брук и потънахме в титаничната полемика на Достоевски - дали човечеството има нужда от Христос и неговата истина: 
или предпочита пълния стомах пред хляба на знанието.
или предпочита удобното робство на конформизма пред отговорността на свободата.
или предпочита цял живот слепота пред миг на прозрение.
После до късн
o светехме в тъмното на морската градина, даже като пикаехме, светехме.
Преди това Шейлок*, после Филоктет на Гочев
и каталунските танцьорки. Яд ме е за Херманис (само едно представление), но аз единствен в компанията не съм театрал (демек с връзки), а за да стана истински културтрегер (истинските влизат навсякъде) трябва да блъскам поне още година във фитнеса. 

Плажът беше мръсен, а морето на тръни от вятър и облаци, но пък намерих друга мекота и приливи, в които да се гмуркам. Слънцето беше срамежливо, затова засветих изгарящо и всички направихме тен. Лъчи и лъчисти усмивки . .  станах негър, но не се борих с кучетата (варненските са кастрирано-благи).  По-скоро разговори око в око, нови познанства, нов ром на стар глас, красиво споделяне, общ език, общи викове, първата ми двучасова ерекция от две години насам. Адът, това не бяха другите хора. Всичко беше любов и други клишета. Да. Влюбеният в света няма нужда от нищо. Особено покрай себеподобни.

Още театър, напомнящ, че светът е повече от театър. Животът спря да имитира изкуството. Нямаше нужда от шампанско, газирани бяхме. Зорбас намери достойна компания. И пя, и танцува, и яде спагети. Превърна философията в поезия, а думите - в смисли.


* как кой Шейлок, евреинът от Венецианския търговец. Как кой търговец, бе, онзи на Барда. Как кой Бард, Барда от Ейвън. Абе ти си пълен профан, бе :)))



Тагове:   лято,


Гласувай:
0



1. buboleche - Радвам се ,че си тук.
12.06.2007 19:38
Липсваха ми засуканите ти постове. :)))) :*
цитирай
2. nav - :)
13.06.2007 10:53
Това само ме кара да засуквам още повече :))
цитирай
3. buboleche - :))
13.06.2007 12:53
Ан така.:))))
цитирай
4. анонимен - :)
18.06.2007 15:24
засукан пост със сексуален подтекст, който иде да осведоми читателят, сиреч мен, че си има насреща полов атлет. ще ти искам ръката,но само ако кажеш мацката колко оргазъма получи по време на твоята двучасова ерекция? ;)
цитирай
5. nav - хех
18.06.2007 16:28
за мацката си беше един двучасов оргазъм. Но то всичко е в главата. Моите атлетически способности варират в зависимост от химическата реакция и енергийното сливане помежду ни. Плътта е само проекция. За 30 години съм срещал общо три жени, които са успели да извадят от мен подобен потенциал.
цитирай
6. анонимен - няма такъв оргазъм,повярвай :)
18.06.2007 17:17
моите 5 поредни бяха в една нощ когато принцът на приливите ми,беше в едночасова ерекция,после жените се протриваме ;) ментиш нещо,но ще те взема ако си ми верен
цитирай
7. nav - Ех,
18.06.2007 18:20
ама защо ме разбираш така буквално. Всичко в бройки ли се измерва. Предишната ми жена, освен перфектна външност, беше креватен акробат и свършваше по три пъти. Разделихме се след два месеца, поради несъответствие на телесните и душевните оргазми. Не ми ли бръкнеш до дъно, няма как да ми рипне истински и физиката.

Това за приливите ти добре казано :)
цитирай
8. анонимен - хахахаха....
20.06.2007 16:49
ама направо да ти имам моногамията, капризни мъжо :)
М.
цитирай
9. анонимен - май стреляш в тъмното :)
20.06.2007 20:41
отговарям на повече условия отколкото можеш да си представиш, но не понясам капризни мъже, вито нарциси, както казва и М.
тук сме и двете А. и М. и общо сме са 50 години като почти сме набор.
избирай, а после посочи място, на което ще ме чакаш утре вечер да видим колко си отворен.
цитирай
10. анонимен - ako ste grupa i az idvam
20.06.2007 21:55
K. ot V. kyde e sre6tata?
цитирай
11. анонимен - упс,ще се счупи клончето :)
20.06.2007 22:48
Нав,направо утре вечер в Плейбой и остави резервацията на мен. не закъснявай :)
какви духовни критерий имаш само `освен да е красива, една жена трябва да е чувствителна, смела, поне малко перверзна, да има лустро, но да не му робува, да е стилна, да има разнообразни интереси, да е активна и решителна, и да е силен характер`
цитирай
12. анонимен - :)
20.06.2007 23:58
упс, ще се счупи май, да. Група ли взе да се оформя?
Ох, ще стане интересно, група, само да не си останем без титуляра :)
М.
цитирай
13. анонимен - титуляра го огледах на Вегаски хроники
21.06.2007 00:25
има хубав приятел,а аз се чувствам леко засегната,защото казва,че имаме акцент и то мек. зайка Вили утре в Плейбой ще го забавлява лично ;)
цитирай
14. nav - #13 А.
21.06.2007 00:27
Харесвам предизвикателствата, както и уверените до арогантност жени, но да си призная това тук ми прилича повече на ебавка.
Ако държиш на среща, прочети десетина от постингите ми (примерно първите десет, където светя най-силно) и ми кажи защо би се срещнала с мен (може пък да съм грозен, нисък и нечистоплътен). Иначе не бих си губил времето със самоцелности.
цитирай
15. nav - хааахх
21.06.2007 01:01
'има хубав приятел'
Това печели награда за евфемизъм на годината.
#17, аз съм антрополог и обичам акцентите. В родния град на баща ми казват 'тап си като газ', а в края на майка ми - боли мъ глъвътъ.
цитирай
16. анонимен - чьетъ тъ ам отзад-напред :)
21.06.2007 01:28
13 и 17 все съм аз и съм си от Варна, а ти защо се зяждаш когато те харесват? ще дойдеш ли утре в Плия? аз сериозно :)
цитирай
17. анонимен - щом си антрополог трябва да си призная за черепа
21.06.2007 01:31
има лека Далтоновска пукнатина в основата и оттам често ми изтича мозъка (:
цитирай
18. анонимен - хихи, чеки ся да дойде ама друг път
21.06.2007 01:55
да дойда аз по-добре щот съм нисък, но къпан
цитирай
19. анонимен - ари
21.06.2007 11:15
ари - среща във Варна - оглеждаме се за красив, висок и чист :) (белези обратни на ония в скобите)
И всички да държиме разпечатки с постингите му подчертани счервено що го харесвъми....дъ ни съ излагъми еййй... начи ся - А. да земе парвите 10, Б. следващите, В. и останалите 9 на мен :) упс - някоя мацка, зайка да влезе и в другия му блог че да ни стани фал дъ сми нипудготвини. Ай, чи мъ були глъвътъ
цитирай
20. felixkotkov - :))
21.06.2007 14:08
Ей това става като някой мъж каже,че е имал 2часова ерекция. Бахти - казах ли ти че жените обичат дългия секс - а ти не повярва. НА сега:)) Дали ако пусна историята с "Хайде по-бързо да ходим да правим секс, че не издържам" ще имам таъв успех сред мъжете? Или пак ще питат кой е мъжът хахаахахаахахах
цитирай
21. анонимен - на вниманието на всички варненки!!!!
22.06.2007 23:02
да знаете,че пичът не дойде в Плейбой и че зайките страдаха ного. сигурно харесва блондинки с хард говор вмеьсто варненки с мек акцент. тю, щеше да ми види разликите ;)
цитирай
22. nav - Гледай каква
25.06.2007 08:51
компания от варненки нацъфтя тук. Ебливи (не спират да ме ебават), обидчиви (въпреки афинитета ми към мекия говор и други меки неща), самоуверено-еманципирани, но пък не достатъчно отворени, за да се представят официално. Определят ми срещи във Варна на непознати ми места, плашат ме как ще се пристрастя към тях. Жалко, че всичко е само виртуална чикия.
цитирай
23. анонимен - GOLIAMA virtualna 4ekia, bace
25.06.2007 11:59
6to i na men ne mi napraviat takava? i v Playboy 6te otida.
цитирай
24. nav - хаха
25.06.2007 12:10
и аз така разсъждавах навремето преди да получа каквото исках. Но от захарен памук наяждане няма.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2357988
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031