Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2007 16:18 - Здравей
Автор: nav Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6315 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2007 12:25


Седя сам вкъщи, насмуквам се с тишина и си мисля за оня свят. Така наричам аз света, в който съществува магия-всевъзможност и мълчанието свързва хората. Като се размислих за оня свят, се сетих за теб и ми се прииска да си поговорим. Напоследък се запитах кой би взел да чете моите оранжеви приказки. Може би само някой, който самият е изпаднал от приказка. Днес това си ти.

Представям си, че си тук, седим си двамата и се усмихваме. Това не е далеч от истината, защото в теб усещам толкова голямо излъчване, че може да запълни някой средноголям космос. По този случай искам да ти благодаря, защото ако те нямаше, едва ли щях да напиша нещо, освен в пристъп на шизофренично артикулиране със себе си.

Като си мисля така за настръхнали въображения, неусетно се размечтавам за едно подмолно прекрояване на реалността. Не насериозно, разбира се, че иначе ще вземем да се разочароваме. Ей така на шега, просто за кеф, както се казва, да вземем да изплетем една чудна вселенска тъкан. Ще въведем хубави мисли за платежно средство и всички ще се хранят с чувства. Те всички чувства са искрени, което е по-важно от това, дали са хубави или лоши (тези думички сега си ги измислих, за да съм в крак с модата). Аз ще плета от единия край, ти от другия, другарите ще рисуват по конците (в почивките ще свирим на лъжици), а останалите съпартийци ще размахват димни клечки за маскировка, та да не ни усетят спящите, че им подменяме сънищата. После ще надраскаме набързо пет-десет заповеди, за да прилича сънят малко на стария (че иначе може да настане паника), ще въведем по някоя забрана за по-интересно, ще сложим лют виетнамски сос на всичко и ще бъркаме с дървена лъжица, докато уплетем безнадеждно конците и никой не може да хване какво сме надробили.  На всички отегчени дебелаци ще им разкопчаем ципа от горе до долу и отвътре ще излязат красиви и ведри хора. Ще се усмихват те както се усмихваме с теб сега, някои ще пеят, други само ще си отварят устата, или кой както си го представя.

Виждам ни вече как си седим, дърпаме бавно от дълги лули, блажено си клатим главите в такт с тишината и се потим на тъмно като стари индианци в колиба за юипи. Само че в нашата реалност ‘потим’ ще има значение на страстно целуване с битието. Нещо като секс, но с всички наведнъж, направо с целия свят и останалото, дето още не сме го дефинирали.

Такъв съм днес. Благодаря ти, че даде пространства на думите ми. Както пее Шинийд О’Конър в песента на Моби – ‘Сърцето ми е пълно’. Какво друго мога да кажа.




Гласувай:
0



1. felixkotkov - Дали
16.05.2007 17:40
като се оплетат конците става летящ килим, на който пушенето на лули е още по-хубаво?
цитирай
2. gioia - :)
16.05.2007 18:12
:) мълчаливо-сънно-страстно ПЪЛНОплетствам...
цитирай
3. анонимен - "пеперуда/ се блъсна в камбаната /никой не чува"
17.05.2007 02:42
(приближава се внимателно, в гръб; без той да забележи; и лисва отгоре му светлина))), m.*)
цитирай
4. nav - Чувам, чувам
17.05.2007 12:30
и забелязвам :)

А за Феликс - килим, комбиниращ полет с кръгчета от наргиле и свръхзвуков блясък под миглите.
цитирай
5. candysays - Да, сърцето...
17.05.2007 12:51
И прекрояването на Вселената...
Хареса ми много... пътешествието в себе си... чрез теб... днес...
а това ме развесели:
"После ще надраскаме набързо пет-десет заповеди, за да прилича сънят малко на стария (че иначе може да настане паника), ще въведем по някоя забрана за по-интересно, ще сложим лют виетнамски сос на всичко..."

:)*

P.S. Желая ти сънища, които стават реалност... Стига да не са кошмари....
цитирай
6. анонимен - :))
18.05.2007 20:37
" ...мисля за оня свят. Така наричам аз света, в който съществува магия-всевъзможност и мълчанието свързва хората."

Колко е хубаво да си на седмото небе ...

Лета
цитирай
7. dana55 - Привет!
22.05.2007 00:43
Този свят понякога го има,за миг...
цитирай
8. nav - Животът
22.05.2007 14:59
е изграден от мигове.

А седмото небе не е задължително да е на седмия етаж :)
цитирай
9. candysays - :) Ей, това определено ме разсмя:
22.05.2007 15:03
"А седмото небе не е задължително да е на седмия етаж :)"
;)
цитирай
10. анонимен - :))))
23.05.2007 16:06
Да хванем тогава седмата ... деветата вълна :))))

Лета
цитирай
11. анонимен - Da ne e li4no posve6tenie??
24.05.2007 12:57
na nekoj izgora
цитирай
12. nav - :)
29.05.2007 18:02
Лично посвещение с универсално значение.

Лета, деветата е лесна, стига да хванеш първата :)
цитирай
13. анонимен - кой е човекът, изпаднал от приказката?
27.06.2007 16:19
не го дръж в тайна, че будиш любопитство. сигурно е твоята жена, щом ти пълни сърчицето, мда. или не си женен? анита
цитирай
14. nav - :)-
27.06.2007 18:06
Написах това писмо преди няколко години на един приятел, който наистина е като приказен герой. Малкият Принц, Бастиян Балтазар Букс и Муминтрол в едно :)
Тук писмото е за всички от тази порода.

Мога ли да съм женен при толкова прекрасни жени наоколо :))
цитирай
15. анонимен - Прекрасно е
21.12.2007 23:15
Остани си неженен, не ти трябваме;)
Писмото е невероятно. Имаш невероятен стил, дано не звучи надуто, но наистина страшно много ми харесва. Блогът ти е като кутията с бонбони на Форест Гъмп. Хубавите са повече.
цитирай
16. nav - Благодаря за добрата дума :)
22.12.2007 23:23
Аз съм женен за Самотата, която е майка на най-красивите ми деца.

Това намигване иде да ми каже повече, отколкото разбирам ;)
цитирай
17. eliza - много красиво,
04.07.2008 01:30
но не знам защо, сякаш някаква тъга ме стисна за гърлото, докато те четях, метафизичната идея за самотната птица може би.
цитирай
18. nav - мда
04.07.2008 13:56
има много самотни птици. Една от тях е човекът, на когото написах това писмо. И аз бях такъв, но отдавна, когато още не разбирах силата на самотата. Или по-точно казано уединението. Хванах й цаката на реалността и си правя курабийки от нея ))
цитирай
19. eliza - добре.
07.07.2008 11:24
обаче се касае не за самотността в обществото, а за вътрешната самота, онази, където си сам със себе си и с възприятията си, виждаш колко условни могат да бъдат усещанията, когато си извън нормалното си състояние на съзнанието. звучи безкрайно солипстично, но метафизичната самота съществува, макар и средностатистическите хора да не са се и докосвали до нея. :)
идеята за курабийките е добра, особено ако си алхимик и умееш да трансформираш съставките. :)
цитирай
20. nav - еми
07.07.2008 12:40
баш за това говоря. Красотата е точно в условността на усещанията, в тяхната податлива природа, която вещите ръце могат да изваят във всякаква форма.
Достигне ли човек това състояние, самотата се превръща в пълнота. Остава насаме с целия свят. Досега никакво човешко общуване не ми се е доближавало до това, колкото и да си имам бохемска, романтична, културна и социална страна на съзнанието.
цитирай
21. sexsi - разкажи ми приказка
04.02.2009 22:46
Ох, nav! Харесвам твоите оранжеви приказки....С курабийките от твоите реалности ми е малкоооо по-трудничко....
цитирай
22. nav - ха
07.02.2009 11:14
да не си яла от престоялите ми курабийки, те са малко като джуджешки хляб (по Пратчет).
:)
цитирай
23. zaharosana - :)
01.07.2009 16:59
"Ще въведем хубави мисли за платежно средство и всички ще се хранят с чувства." Така ми се напълниха очите като го прочетох (не със сълзи, а с онова, с което се пълнят, когато гледаш любим човек). Голяма пълнота!
оказва се, че пишейки коментара още преди да дочета разказа съм уловила и края му и коментарите под него по един своеобразен начин - за пълното става въпрос
цитирай
24. nav - :))
03.07.2009 11:23
Подобни споделености на пълното най ме радват.

Поздрави ))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2367965
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930