Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2007 22:13 - Голям ташак
Автор: nav Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4812 Коментари: 9 Гласове:
1

Последна промяна: 13.06.2007 12:26


‘Ела, любов, че грохнах от съблазън, 
не смажа ли мускета, ще съм смазан. 
Когато враг врага си дебне, той 
се уморява да стърчи без бой . .’

Отново съм влюбен. Заслужаваше си чакането. Желанието ме отнася като цунами островитянин.

‘Дай на ръцете ми сертификат
да бродят над, под, във, отпред, отзад.
О, мой нов свят, о, девствена обител,
о, кралство на един-единствен жител.’

Най-после достойно четиво. Всяка нейна черта е метафора.

‘. . В жената неграмотните лаици
ще видят само пищните корици,
но тази тайна книга пред избраници
сама на забранените си страници
ще се разтвори. Вече съм избран,
така че покажи ми се без свян
като на акушерка. Тук бельото
не е престиж, а пречка за окото.
Виж, няма страшно, гол съм отведнъж,
пък ти дори ще си покрита с мъж.’*

Енергиите ми се разлистват. Не ставаме от леглото с дни. Споделяме се в докосване и разговори. Очите ми събличат рутината. Не ми се спи. Изживявам и пиша.

Любовта, тази упойка, която превръща човека в идиот, е велик катализатор. Само в такава имбецилност сме способни на безумието, граничещо с гениалност. Тя отключва неизчерпаема сила. Ако я впрегнеш, се постигат всичкости.  Древните алхимици са посветили трактати на магическото сливане на мъжа и жената, тъмното и светлото, рационалното и интуитивното, ‘където Горе и Долу се срещат във физическа проекция на една духовна реалност’.

Сексуалността ми отново струи. Чувствам се неизтощим. Има защо. Гледам гениталиите си като нещо сакрално. Точно тогава го забелязвам. Единият ми тестис е доста по-голям от другия. Освен това е твърд, сякаш и той, вдъхновен от любовта, е получил ерекция. Голям ташак. Пипам го и се смея. Прилича на билярдна топка. А докторът ми казва най-сериозно ‘Имате рак, трябва да оперираме веднага, може да е късно’. Как да не се усмихна на такава сериозност, все едно някой може да ми вземе щастието. Добре докторе, отвръщам, но само при условие, че ми го върнете в бурканче, за да си го сложа на секцията. Гледа ме странно. Как да му обясня защо ми е смешно. Ако можеше да разбере, щеше вече да е разбрал.

Престилките винаги правят така. Още когато бях на три и ме оперираха от херния. Легни на тази маса, за да ти направим снимка, викат. Аз им се хиля – а бе знам, че ще ме режете, така че не ме баламосвайте като двегодишен.

Та след операцията отидох на море*, като алтернатива на химиотерапията. Насмуках се със слънце, смях и прелестни бюстове. После бродих и мълчах в троянския балкан. Като се върнах се оказа, че от химията вече няма нужда.


* Пасажи от ‘На любимата, която ще си ляга’ от Джон Дън, поет метафизик от петнайсети век.

* Любимата с огромно съжаление трябваше да отиде да си доучи в Щатите.


От тези ми преживявания изминаха две години, но още ме държи енергията им. Няма по-трансформиращи събития от любовта и болестта. Спомняйки си, не спирам да се усмихвам.




Гласувай:
1



1. gioia - :)
08.05.2007 22:35
усмивка (че думите ми са на ремонт тия дни)... от един идиот с катализатор, на който не му се спи...
цитирай
2. анонимен - не спирай да се усмихваш, трансформиран островитянино :)
08.05.2007 23:48
кодът, за да вляза да пиша този коментар е "xday"!!!
каква ирония!!!
и наистина, какъв ден имах само!
гледам, и твоя пак си го бива, разпердушинен островитянино!
какъв ден е наистина днес? х-кой?
и позволи ми да те апострофирам /опазил господ!/,
но след моето случване днес, мога да добавя за още едно, макар и "нестандартно", трансформиращо събитие, което може също така силно да ни държи с енергията си, и не е метафора - избухването на най-голямата супернова, видяна някога - чети на http://news.yahoo.com/s/ap/20070508/ap_on_sc/supernova
по някакъв особен начин усещането за свръхнова /а супернова е грандиозна свръхнова .../ ме преследва в случването ми напоследък
много е силно, не може тук да се опише
ето, дори онзи ден написах ти, че и албумът ми ще бъде с такова заглавие ... за родената в експлозия от края на съществуването си!
така че днес, когато прочетох статията, имах усещане за нещо подобно на deja vu
не бях на себе си!
експлозията на тази звезда в супернова ми беше близко, познато и свидно, някак успоредно проявление в безбрежността ...
тя се беше решила!, казах си
иска ми се и аз така - с цялата енергия, блясък и космическа красота ...
нещо отвътре сякаш напомни ми - "ето, виждаш ли как се прави, трябва да си готова оттук насетне ..." :)
... и сега, спомняйки си това усещане, не спирам да се усмихвам!
колко ли хора са се смяли днес с нас едновременно?
и каква ли експлозия може да причини това ако наистина намерим повод в един миг да го направим всички заедно?
tara
p.s. и за пореден път чудя се, защо не мога да се изразявам с по едно изречение като другите хора?!?! :)
цитирай
3. buboleche - Джон Дън е уникален.
09.05.2007 10:40
А за големият ташак кво да кажа ....няма нищо случайно. Радвам се ,че си тук сега и такъв какъвто си . :)) Изпращам ти енергиен поток , телепатично. :)))
цитирай
4. nav - Тара
09.05.2007 11:10
просто още не е измислено изречението, в което да се побереш, освен може би ако го изпееш с титаничния си глас (достойна конкуренция на йерихонските тръби :)
цитирай
5. nav - Мерси Бубе,
09.05.2007 11:12
аз съм какъвто съм най-вече заради предизвикателствата, които животът не спира да ми праща :)
цитирай
6. buboleche - ;)
09.05.2007 11:33
Това имах предвид и аз.:))
цитирай
7. анонимен - ххахах
09.05.2007 20:21
Е,Слънце-много е добро просто!!!Направо се почупих от смях :D Липсваха ми изтрещяванията ти :D :D :D Остава само да се и видим тези дни :D
Moni
цитирай
8. анонимен - ...не спирам да се усмихвам...
12.06.2007 09:29
Привет!
УСМИХВАШ СЕ ЗАЩОТО:
С късмет си оцелял.
Смъртта от близо си видял.
За секунди поумнял.
Вковни истини разбрал.
Защото да те има-
е някой горе наредил.
Защото си петимен
и на съдбата бил си мил!...
ok3223
цитирай
9. nav - Може и така да се каже.
12.06.2007 09:52
А че съм мил на съдбата вече стана съвсем очевидно. Чак ми е гузно защо точно аз.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2358945
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031