Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2014 08:26 - Аз и моето шкембе
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 2074 Коментари: 0 Гласове:
14

Последна промяна: 19.06.2015 08:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Напук на всички околни впечатления, в мен дреме едно грамадно шкембе. Онова същото, което в повечето ми роднини е разцъфнало като вечна пролет. Спра ли да тренирам за малко, ама наистина за малко, и ето го шкембето се появява в живота ми с широка, кръгла усмивка.

Последният месец е чудесна, направо детска илюстрация на това. Направих си ваканция с жена ми - месец из 
Гърция и Италия, плюскане на меса и теста вове с никакъв фитнес, и ето го шкембето се заформя като пъпката на обемен зеленчук, превръща корема ми в медуза и алчно ме поглъща. Гледам го аз лошо, а то не само че ми издържа на погледа без дори да мигне с пъп, но и започва да ме псува на гръцки (все пак сме в Гърция). Свинска работа, ви казвам, при това с четина, щото не съм го стригал от месец. Затова сега се хващам за каквито щанги сваря и настава всенародна съпротива. Свобода или смърт е положението, че ако някога се опусна и шкембето победи, демек се превърна в шкембелянин, ще стана алергичен към себе си и ще умра прободен от собственото си естетическо чувство.

По този повод е добре (за всички) да отбележа, че в борбата с шкембето използвам действия, обичайно приписвани на нарцисите, а именно ежедневно гледане в огледалото със стягане на коремната преса. Моите плочки са от скъпите, вервайте ми, щото само аз си знам колко ми е струвало да ги налепя. Даже често се снимам във фитнеса, за да не забравя, че неправдоподобно изваяната ми фигура, противоречаща сократовски на келявите ми гени, е на един мързел разстояние от своята противоположност. Та перча се аз където сваря яйца с цел запазване на положението и си мисля, прави са били йезуитите, че целта оправдава средствата. Е, разбира се, всяка генерализация е чиста глупост, но в този точно случай нещата стоят точно така.

Слава богу ужасът ми беше достатъчно голям, за да ме накара да стоя по два часа във фитнеса през ден. За месец успях да заприличам отново на себе си. Упс, грешка, да заприличам на атлет, щото ако трябва да приличам на себе си, ще ми викат татко Барба с елементи на хаджи Нено. Мдаа, човек не трябва да забравя, че най-големите опасности (шкембета и прочее), дебнат в него самия.



Тагове:   спорт,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366452
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930