Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2008 18:06 - Дзен осъзнаване и Гурджиевски танци
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 5217 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 18.08.2008 06:09


За разлика от мен, моят добър другар Веско се занимава с техники за осъзнаване и разширяване на съзнанието професионално и в групи. Демек като инструктор и прокламатор на духовните практики на двама от най-известните гурувци на 20ти век - Ошо и Георгий Гурджиев. Затова ще постна тук две от наближаващите практики. Семинарите са на прилична цена, може да се участва и частично (в Гурджиевските), според възможностите. За подробна информация, настъпете линковете.


Интензивна зен група за осъзнаване - Кой съм аз

от 22 август /петък, 19 часа/ до 25 август /понеделник, 19 часа/ 2008

Тази група е прекрасен начин да се откъснете за три дни от ежедневието си, да навлезете навътре и да преживявате директно себе си с помощта на зен коана - Кой съм аз.
Вашите основни нужди (храна, сън, топлина) ще бъдат обгрижени в една уютна и защитена среда, създадена от водещия и екипа от асистенти.
В групата се използват активни медитации, комуникационни упражнения, танцуване, разходки сред природата. Извън сесиите всеки участник ще бъде в тишина.
Ще има възможност за индивидуални сесии с водещия Живан Сундер от Англия.
 
Повече информация на: http://www.zenmeditationcentrebulgaria.blogspot.com
или на пощата на Веско - realbeko@yahoo.com

и


Гурджиевски свещени танци

от 27 август /сряда/ до 4 септември /четвъртък/ 2008
заниманията ще са всеки ден от 9 до 17 часа

 
Танците са един от най-мощните методи за центриране и осъзнаване създадени от просветления мистик Георги Гурджиев.
 
За първи път тази година в уъркшопа ще изучим Гурджиевски танц тип „мултипликация" /по-сложен, атрактивен танц, с придвижване на танцьорите в пространството с образуване на фигури/.
 
За участниците в групата не е необходим предварителен опит с танци или медитация.
 
Има възможност за участие само в първите 2 или 4 дни на уъркшопа.
 
Уъркшопът се провежда за шеста поредна година в България и ще завърши по традиция с демонстрация пред публика на научените шест танца на 4 септември от 19 часа в Театрална работилница Сфумато.
 
Повече информация на: http://www.gurdjieffmovements.blogspot.com/
или на пощата на Веско - realbeko@yahoo.com
 
 
Веско Димов като основно занятие е титанично радващ се на живота дух, който е постигнал достатъчно вътрешна красота, за да я проектира и навън чрез ролите си на филогин, гастроном и пътешественик (с ретро байк най-често по маршрута алея Яворов - всичко интересно в София, но и из Индия и околности). Като хоби е театрален режисьор, този сезон (в края на март) можете да го гледате в Народния с Миг Истина по Рустам Ибрахимбеков и с Блус под Земята по Петер Хандке на 4ти Ноември и 2ри декември в Чешкия център. Ето го и него в спорадична комбинация с мен :))

image


image

image

image

image

Тази снимка много ме радва, защото главата на режисьора е отрязана, хихи. Което ме сеща за онзи виц - двама актьори си говорят на опашката на лавката в почивката на репетицията. "Бе тоя режисьор е абсолютно лайно", вика единият на другия, при което вижда, че режисьорът стои зад него на опашката и смутолява, "в добрия смисъл на думата".


Тагове:   осъзнаване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Е, страшен си. Мерси!
14.08.2008 18:10
Е, страшен си.
Мерси!
цитирай
2. sunflower - хм ...
14.08.2008 22:01
че няма да ги танцувам, няма, но 4-ти септември в Сфумато звучи много примамливо ... тъкмо после може да пийнем по бира ... да речем. :)

ъъъъ ииии ще се осъзная интензивно някога, ... ама друг път :)))))
цитирай
3. nav - хаха
14.08.2008 23:31
ама друг път е утрешното днес ))
Жалко, че няма да съм тук на 4ти за бирата.
Поздрави.
цитирай
4. self - Веско е голям :)))
15.08.2008 09:28
яки снимки
цитирай
5. raztvoritel - Not your Hiku! Again!!!
27.08.2008 01:00
Ти, мръснико!
Аз не разчитам на никаква благотворителност.
Не приемаш лични съобщения, а?!
цитирай
6. nav - хъ
27.08.2008 06:35
чакай да си взема лсд-то, че не ти смогвам на шизоидностите.
Поне да знаех за какво ми говориш.
цитирай
7. raztvoritel - Еми, тъпо се получи, да. Но за това не съм виновна аз.
27.08.2008 18:18
Не, бе, нищо, просто се закачам.
цитирай
8. nav - А, няма проблем,
28.08.2008 00:09
обичам множественици ))
цитирай
9. raztvoritel - Опитах се да ти простя за "множествениците"
05.09.2008 20:21
Извинявай.
Колкото до "множежествениците", първата идея, която ми хрумна относно странната нова дума, която видях - по-горе - е, че смяташ, че изневерявам. Обиди ме ненашега.
цитирай
10. raztvoritel - Опитах се да ти простя за "множествениците"
05.09.2008 20:27
Извинявай. Задето обръщението ми бе "мръснико". Друго дразни ли те в този коментар? Аз написах коментар на текста, а ти и коментар на коментара, на който отговорих. Може ли да оставиш коментарите на читателите?

Колкото до "множежествениците", първата идея, която ми хрумна относно странната нова дума, която видях - по-горе - е, че смяташ, че изневерявам. Обиди ме ненашега.

Сега се сетих да добавя още, че да правиш добро на другите е формата на егоизъм, на която гледам с добро око, стига благотворителността да е аргументирана и проследена внимателно в перспектива. Take care.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2368381
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930