Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2007 22:53 - Now and Then
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 3473 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 21.11.2007 22:54


Седя в същата стая, на същия стол, както преди четири години, в празната къща, която само така е пълна, и пиша, както тогава. Припомням си онзи период на пълнота и вдъхновение. Спомените се връщат и онази наситена тишина се преплита с тишината на този момент.
Ето нещо, което написах тогава, и нещо, което сътворих сега.

Жълтото Куче

Кучетата не обичат затворените врати. За разлика от хората.
Хората затварят вратите. Кучетата ги отварят, с постоянството на апостоли. Те чувстват нужда от пространства, за да разгърнат душата си. Ако ги няма, страдат.
На мен ми е студено, а жълтото куче ме гледа през стъклото, после гледа градинската врата, сякаш ми казва: ‘Не виждаш ли . . така затваряш и топлината’.
Неговата топлина, която е по кучешки искрена. Сякаш съм го ограбил от възможността да дойде без да го очаквам и да пъхне муцуна в ръцете ми. Гледа ме и чувствам, че трябва да му се извиня. Трябва още дълго да се уча на кучешка логика.
Хубавото е, че жълтото куче винаги ми прощава. Затова е Жълто.

Предполагам се досетихте, че да си жълт е качество. Иначе цветът му е по-скоро ръждив.


Twenty-nine stones in my garden

Twenty-nine silent voices

Beneath dark maple trees

 

Each stone - a glowing flower

White flames for petals

Redolent fire

 

Twenty-nine stones in my garden

Pulsate ablaze with йlan

When the Moon rises full

Of desire

When the stars are naked-beautiful

 

Twenty-nine stones in my garden

Beneath dark maple trees

 

If you come to my garden barefoot

And the Moon is your soul"s sister

Twenty-nine embers in flower
Will make you a nestinar

 




Гласувай:
0



1. gioia - Twenty-nine :)
21.11.2007 23:03
Поздрави от ... едно жълто куче ;-*
цитирай
2. venercheto - първата част е гениална. напомня ми ...
22.11.2007 05:57
първата част е гениална. напомня ми на Паоло Куелю. И не, не съм манекенка със сигурност. :)
цитирай
3. eleni - мммммммм
22.11.2007 11:55
ще препиша и двете в новия си тефтер с лунни японски страници, за да усетят аромата на хартията - първото откъм лицето на листа, второто - откъм душата. А из градината ще притичам с боси мисли:)
цитирай
4. анонимен - ex, Ivane, blagodaria ti, ti si s...
22.11.2007 12:26
ex, Ivane, blagodaria ti, ti si sladurche :)
цитирай
5. felixkotkov - Скоро гледах отново
22.11.2007 15:33
някои любими филми на Торнаторе. Този беше сред тях - вечерта, в която валеше сняг и музика... После гледах новия му филм и ми хареса. (даже щяхме да спорим с Марица, че нея май не я е впечатлил...)
Така или иначе в числата винаги има някаква особена магия. Вземи например 42;))
И песните става други.. Например се обазалагам, че твоята съвсем скоро ще започва с
Thirty stones
In my garden,
behind by back
and remember me
cause I'm new,
older, stronger and... back:)))
Ай като дойде времето на успешните тройки ще се чуем....
цитирай
6. nav - felixkotkov
22.11.2007 22:18
Хаха, 'успешните тройки'. С това направо ми счупи главата.
Поработи по въпроса и ще видим ))
цитирай
7. felixkotkov - Хахахахахах Нави
23.11.2007 14:27
пак не си ме разбрал - май наистина има шум в далечните съобщения дори да са към близки хора:))
А иначе де да знам - аз още се движа с двойка.. та... може и аз да не съм си казала стихчето пред клаза вярно хахаахаха. Иначе кво да работя - вместо мен работи някой друг - времето. Аз само съм се пуснала и сърфирааааааммммм (тези дни ще се уча да карам борд между другото муахаха)
А ти колко си разсеян - няма значка. 30 на 30 - квадрат във времето
цитирай
8. tera - Това сигурно за моето куче си го писал :)
28.11.2007 15:07
Такава е, но не жълта, а руса бих казала, вратите са отворени, топлината се стеле навсякъде...
Поздрави :)))
цитирай
9. nav - Хах, руса кучка, уби ме ))
28.11.2007 20:44
Това съм го писал за кучето на Платон, или пък печката на Платон, хихи.
цитирай
10. raztvoritel - Sha'p
30.11.2007 07:35
William Maked Though a Poet
Големссте Селинджър
цитирай
11. nav - Мда,
30.11.2007 10:58
Селинджър ми е любим ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2358675
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031