Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2007 07:32 - Когато времето спира
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 6265 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2007 01:03


‘Because the world is round

It turns me on

Because

The world

Is round

Because the wind is high

It blows my mind

Because

The wind

Is high

Love is old, Love is new

Love is all, Love is you

Because the sky is blue

It makes me cry

Because

The sky

Is blue’

 

 

Слушам нотите на тишината в тъмното, наситен до изтръпване. Ръцете ми треперят. Усмивката ми е разплискана. 
Светът влезе в очите ми и ме препълни. Съвършенството се инкрустира като звезда в сърцето ми . . и плача от непосилна радост.

 

Нямам повече думи. Затова ето финалния монолог на Кевин Спейси от Американски Прелести, когато Крис Купър го застрелва:

 

 

I had always

heard your entire life flashes...

in front of your eyes

the second before you die.

 

First of all,

that one second

isn"t a second at all.

It stretches on forever,

like an ocean of time.

For me, it was

lying on my back

at Boy Scout camp,

watching falling stars.

And yellow leaves

from the maple trees

that lined our street.

Or my grandmother"s hands

and the way her skin

seemed like paper.

 

I guess I could be pretty pissed off

about what happened to me,

but it"s hard to stay mad when

there"s so much beauty in the worid.

Sometimes I feel like I"m seeing

it all at once and it"s too much.

My heart fills up like a balloon

that"s about to burst.

And then I remember

to relax...

and stop trying

to hold on to it.

And then it flows

through me like rain,

and I can"t feel anything

but gratitude...

for every single moment

of my stupid little life.

You have no idea what

I"m talking about, I"m sure.

But don"t worry.

You will someday.

 

 

 

Щом въглените на желанието угаснат

до пепел,

щом мечтите ми изтлеят,

духът ми ще настръхне безпределно

и ще се слее с цялата Вселена.

Звезди ще са очите ми тогава,

усмивката - фотони разцъфтели,

ще съм навсякъде,

всичко ще казвам,

с езика на сътворението.

 

Тогава устните ми ще са римувани,

а обичта ми ще надбягва времето.

 

Ще събудя смъртта 

с целувка,

светът ще прелее.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dennis - Ех,
07.11.2007 11:24
затова сигурно казват, че Щатите били... друг Свят ;))
цитирай
2. felixkotkov - Ех...
07.11.2007 11:32
голям кеф с Бийтълс:)) Даже не броях пътите в които ме слушали това парче:)) Прашинки следобедно безвремие падат и танцуват под светлината на прожекторите - слънчеви лъчи, промъкващи се между дърветата на Московска... Американски прелести и падането в леглото от рози - ненормалници полудели уха ухау хаух аух у жестоко !
цитирай
3. nav - felix
07.11.2007 22:59
Знаеш ти за какво иде реч :))
цитирай
4. анонимен - Да кажа и аз ех...
10.11.2007 13:40
Нав, сетих се днес за онзи твой пост за ежедневния дзен /вица за Айшето и Асан и поза 69/ и страшно много ми залипсва това знание за света, което ми даваше твоя блог.
Какво толкова правиш там, разкажи как си, какви ги вършиш, какво ново-старо си усетил и пречупил през себе си.
Недей така да ни липсваш :-)
цитирай
5. nav - Мда,
11.11.2007 01:21
за съжаление в момента съм малко встрани от себе си. Налага се един такъв компромис, за да може после да се покатеря на върховете, които съм набелязал.
Напоследък сътворих няколко чудесни истории в главата си, дори съчиних песен, но ще трябва да потраят още месец, докато намеря време да се фокусирам и да ги излея с подобаваща енергия. Защото писането е магически процес. Не мога просто ей така да седна и да бълвам форми, колкото и интересни или смислени да са. Трябва да ги наситя до дъно с душата си. А когато душата е затрупана от битовизми, няма как да стане.
Сега е период на адаптация. Това тук няма нищо общо с начина ми на живот в България. Усещането е като да бръкнеш в себе си и да разместиш всичките си органи, за да функционират по нов начин, без ти самият да се променяш. Още месец и това ще приключи. Тогава отново ще плискам света със себе си ))
цитирай
6. анонимен - Чакам с нетърпение :-)
11.11.2007 15:50
Всеки човек спира от време на време, за да се поогледа - било то около и вътре в себе си. И обикновено открива неща - с нетърпение чакам да видя какво си открил :-)
цитирай
7. raztvoritel - Как така ще събудиш смъртта с целувка, бе
14.11.2007 16:25
Как се буди смърт.

Ако някога си се замислял
по своя воля или - не
над всичкото, което писал
е някой преди теб поет

ти може би си начертавал
не само свои правила
в живота, който ти е даден
по волята Му, на Отца.

За жалост без самоубийство
животът гледаш на шега.
По-жив ти ставаш, щом поискаш
да се ожениш за смъртта.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2371321
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930