Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2007 08:25 - Тя
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 6549 Коментари: 11 Гласове:
1

Последна промяна: 27.08.2007 07:35


Тя ми маха
маха отивайки си
надвесена над хоризонтите
И усмивката й е безплътна
като полета на какавидите
Няма думи по нейните устни
само роса по гърдите й
Тя знае
щом жаждата цъфне
ще тръгна към планините й
Ще тръгна на поклонение
към тайните й потоци
По пътя, вървейки към себе си
ще стигна до нейния образ



L"amoureusе

Тя стои на клепачите ми
А косата й е в косата ми
Има цвета на окото ми
Има тялото на ръката ми
В моята сянка тя е потънала
Като камък в небето

Тя никога няма да затвори очите си
И не ме оставя да спя
Сънищата й в яркия ден
Изпаряват слънцата
А мен карат да се смея да плача и да се смея
Да говоря когато нямам нищо да кажа
 
 
                                                                 Пол Елюар



Сътворение

Тя създаде вселена с мечтите си
aз я изпълних с духа си
всяка нейна мисъл ме материализираше
жаждата й ме превърна в ручей

небето й доведе в полет птиците ми
гората й – безумния ми вятър
той проникна между листата й
създаде музика на душата

нощем, щом гледа нагоре
от нея изгряват звездите ми
любовта й летежно ме рони
и населва Земята със хора




Когато е щастлива – тича.
Когато е красива се съблича.
Когато е небе
е мокра и обича.
Наистина е хубава.
Пленява всяка моя клетка
и обрича
сърцето ми на вяра и любов.
А висшата любов е тя самата,
безбрежна и безкрайна като птица.
Невероятно ярка и лъчиста.
Почти заслепяващо чиста.
Обича.
И аз обичам.




Щом целуна праха по лицето й
с безумието на очите си
се отронват нишки
ситна прежда
за най-красивите й паяжини

А вплете ли монотонността
на дните
в най-чувствената си мелодия
аз слушам със пулсиращ блясък
и светещо мълчание



От нея блика свобода, която се къпе в моята свобода, защото не искам нищо повече от свободата й.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gioia - :) благодаря!
20.08.2007 12:22
... гмуркам се в тази красота...
цитирай
2. анонимен - тя
20.08.2007 12:43
A quoi penses-tu ?
Je pense au premier baiser que je te donnerai.

За какво мислиш?
Мисля за първата целувка, която ще ти дам.

Пол Елюар
цитирай
3. анонимен - когато си дух, ти си необозримо г...
20.08.2007 13:10
когато си дух, ти си необозримо голям, позволи ми да те перифразирам, и покриваш като с воал континенти и океани, правиш мост между световете ни, и аз ще пусна моите крилати коне да препускат по този мост, за да пренасят със светкавична бързина, тези твои омагьосани послания, от оная земя, до тая, за да не се прекъсне никога нишката на светлината ... /хм, тук, като никога, ще съм кратка, че много пари за дълги послания до оная ваша земя, бе ...:)))/ бъди добре, тара
цитирай
4. nav - Може би тряба да поясня
27.08.2007 07:34
Тя не е конкретна личност, а видение от бъдещето. Тя е еманацията на вселенската любов. Нещо повече от жена.
От нея блика свобода, която се къпе в моята свобода, защото не искам нищо повече от свободата й.
цитирай
5. nav - тара
27.08.2007 07:38
душице, липсва ми прожекторната ти същност и лазурния поглед. Пийте по една усмивка за мен, когато се събирате :))
цитирай
6. анонимен - "От нея блика свобода, която ...
28.08.2007 01:56
"От нея блика свобода, която се къпе в моята свобода, защото не искам нищо повече от свободата й."
знам какво е, случи ми се :)
поздрави, невадецо :)
цитирай
7. nav - Малко хора знаят какво е, и не върви ...
28.08.2007 16:42
Малко хора знаят какво е, и не върви да влизат в графа анонимни.
Поздрави :)


p.s. Толкова ли ми личи, че напоследък не го вада ))
цитирай
8. анонимен - xaxa
28.08.2007 17:19
ex, be znachi, Nav, tukmo edna sjuria jeni si pomisli che za tiah e poemata i ti im razbi mechtite kato taka jestoko gi osvedomi che vsashnost Tia e edna abstrakcia i blia blia:)

kaji, otkude tazi bezchuvstvenost u tebe, otkudeeeeee??

ps: Izviniavai, obache prosto ne se vazdarjah, inache nishto lichno;) pozdravi
цитирай
9. анонимен - nav
28.08.2007 23:30
колкото по-анонимно, толкова по-добре :) иначе става поименно и се превръща в пример, а това лишава другите от изживяване :)
ненеговадецо, хехехе :) колко отрицания има тука, а :)
бъди здрав :)
цитирай
10. анонимен - nav,znam
06.09.2007 19:51
za kakwo gowori6 , )nav i az ...ili po to4no samo az....
цитирай
11. анонимен - . . . za6toto naprimer nali wsi4ki ...
06.09.2007 19:52
...za6toto naprimer nali wsi4ki sme 1 ..podobie ..sataweno ot podobia.)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2366946
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930